Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Doe daar gewoon je Citizen in! Das geen schande of zo!

3 likes

Te dressy. Als er een meistersinger in zou komen zou het een N03 zijn met lichte plaat en bruin lederen krokolook band.

Wil niet meer dan twee chronografen in de collectie.

Ja ligt een Victorinox. Zwitsers.

1 like

Zo’n eenvoudige of zo’n mega uitgebreide MacGuyver uitvoering?

image

1 like

Oeh, wat een droeftoeterding is dat zeg.

Een klant van mij heeft deze om:

image

Heul apart.

Kost nog gewoon 166 euro trouwens. Koop ik liever een Wave voor.

1 like

Maar houdt hij die wel volledig krasvrij om de restwaarde te garanderen? :see_no_evil:

1 like

Hij houdt hem vooral krasvrij omdat hij in de Raad van Toezicht van een zorginstelling zit en niet bij defensie werkt. :joy:

3 likes

Heerlijk! Een desk screwdriver.

1 like

Volgens mij kan die man nog geen tuinslang aan een kraan draaien. Maar het staat wel lekker stoer natuurlijk. Zeker als je op de vrijdagmiddagborrel de Crodino van je secretaresse even casual openwipt. Dan ben je wel het mannetje.

6 likes

1 like

hij hoopt wss ooit dat iemand een schroevendraaier nodig heeft en hij de redder in nood kan zijn.

3 likes

Even een korte samenvatting van dit topic. Dan behouden we het overzicht.

RLC: Ik zoek iets nieuws, ik denk dat ik een Tudor GMT, Seiko Marine Master of GS Snowflake ga kopen.

HF: Wat dacht je van een Explorer, een Monaco, El Primero, Navitimer, Ingenieur, of een Sinn. En heb je al gekeken naar een SLA, Railmaster, Reverso, Gronefeld of een Aquatimer?

RLC: neh. Ik denk dat ik een Tudor GMT, Seiko Marine Master of GS Snowflake ga kopen.

HF: Oke. Gaan eens bier halen.

20 likes

Hij kan die schroevendraaier wel gebruiken om dat steekje dat overduidelijk los zit, weer vast te zetten. :upside_down_face:

:zzz:

1 like

Wat een knorrig ding zeg. :sweat_smile:

Heb ik bij meerdere ADs in ‘stock’ gezien… dus die lijkt over 't hoogtepunt van de vraag heen.

Sla your slag RLC. Let’s buy some watches. Cheers!

Dat denk ik ook. De BB58 blue heb ik ook al meerdere keren zien liggen in de etalages.