Winner winner chicken dinner. It looks like you lived your life sir.
Maar het is goed om te realiseren dat u denkt te weten wie ik ben aan de hand van de HFer RLC. Horlogeforum en horloges zijn slechts een deel van mijn fantastisch mooie leven
Winner winner chicken dinner. It looks like you lived your life sir.
Maar het is goed om te realiseren dat u denkt te weten wie ik ben aan de hand van de HFer RLC. Horlogeforum en horloges zijn slechts een deel van mijn fantastisch mooie leven
Nou het is gewoon een opmerking die niks toevoegd aan de discussie. Ik ben gewoon heel benieuwd
Wat RLC gaat kiezen! Ik hoop de GS…
Tjonge @RLC, je maakt wel wat los met je zoektocht. Ik gooi er nog een optie in, een wat draagbaarder alternatie voor de mm300
In dat geval valt een Citizen duiker ook af. Voor velen zijn die wijzers ook wat te lomp.
Die nieuwe MM200 modellen zijn erg geslaagd. De kast polishing is heeft veel weg van de MM300. Jammer dat er geen all black versie is uitgebracht.
Toch zou ik in het geval van een Seiko duiker nog alleen maar voor de Marine Master 300 kunnen gaan. Minder gaat niet meer werken. Bij Seiko wil ik het ‘top model’. No compromise…
Tijd voor grand seiko dan.
Ik heb het over Seiko, niet over Grand Seiko. Ik zei beide als twee verschillende entiteiten. Grand Seiko is ook mooi, maar dat is wel weer serieus geld voor een 6th piece.
Een mooie AMG coupe zou jou niet misstaan gok ik zo😁.
Mijn grail was lange tijd de MM300, nu ik echter de MM200 heb begin ik te twijfelen. De MM300 is namelijk best een dikkerdje en ligt behoorlijk hoog op de pols, ik vind het profiel van de MM200 dan ook een stuk mooier. Er zit inderdaad wel een minder uurwerk in en de monoque case heb je ook niet…
Ik heb ze beide gehad. De SPB077 a.k.a MM200 en de MM300 Sbdx001.
De MM200 is mooi en inderdaad minder dik. Maar de MM300 is qua afwerking wel weer echt next level. Ondanks op papier 44mm draagt hij qua grootte hetzelfde als een SKX, alleen wel wat dikker.
Dat is dat je een Toyota Camry wil terwijl je voor hetzelfde geld een Lexus kan rijden toch?
Bij jouw dus ook, ik dacht al dat Ralph afscheid had genomen.
Ja maar dan heb ik in dit geval liever een V8 Toyota dan een instap hybride 2.0 Lexus🤪
Valt in het echt erg mee, prima in verhouding.
Nee ik doe niet lullig hoor. Ben zelf ook een groot fan van Skiën en de bar onder water zetten met de Après-ski. So we have more in common than you think
Koop een Cartier.
Ik voel een seiko aankomen!!
Eentje van 200m waterdicht. Had ik dat al gezegd?
Welke ref is dat aub? Nice watch!
Ga normaal gesproken al drie keer per jaar op wintersport. Plus ik denk dat heliskiën ook iets te risicovol is dat als het mis gaat ik mijn beroep niet meer kan uitoefenen. Take risks in life, maar weet ook waar de grens ligt
300 meter toch?