Dat is inderdaad hoe het min of meer gebeurd was. Ik was even klaar met de Rolex poppenkast. En had de IWC ook al even in mijn vizier.
Als ik eerlijk ben, vind ik dat wel het meest interessante horloge om te zien in die verzamelshots van hem die hier 3x op een dag langskomen
Ben benieuwd. Zal hem binnenkort eens even in het echt gaan bewonderen, dan weet ik waarschijnlijk instantly of het wat voor mij is.
Ik heb van mijn collega (wederom, maar die heeft inmiddels ook wel enorm veel leuk pasmateriaal ) tot 2 maal toe een grand Seiko omgehad … was beide een titanium uitvoering, maar t is niet helemaal mijn ‘cup of tea’ … de uitvoering van de band is niet helemaal mijn smaak plus dat het gewicht van titanium mij enigszins goedkoop aandoen (maar dat is natuurlijk compleet subjectief) … wordt ik persoonlijk warmer van een omega van t zelfde geld
Inderdaad even wat anders en verfrissend met z’n blauwe plaat. Huge fan.
Mja. Ik vind IWC echt niets.
Different folks.
Als de Springdrive licht en goedkoop aanvoelt zou ik dat wel jammer vinden. Ben niet vies van een dikke klatsert om de pols.
Ja maar ik had 5 zwarte duikers. 5x hetzelfde in een ander jasje met een ander sausje. Vind de balans twee chronografen en 4 duikers/toolwatches echt top. Dat zou voor mij perfect zijn.
Pam Fiddy niets voor je dan?
Klopt. Maar iwc is gewoon t niet voor mij. In jouw collectie is het een grote plus.
Not a Panerai kind of guy…
Koop gewoon een springdrive. Wat dressier.
Dat mis je nu
Niet iedereen hoeft een dresser in de verzameling
Niemand hoeft 5 zwarte divers.
Was geen springdrive maar een met een high beat automaat en die ander een Quartz.
Different folks for different strokes?
Maar IWC vind je niks, Nomos doet je niks waar wordt je wel warm van? Doe 's drie kekke suggesties voor TS
Heb er al meer dan 3 gedaan in dit topic vriend.
De Grand Seiko Springdrive Snowflake zou de collectie wel echt uit balanceren tot wellicht horologische perfectie. Niet alleen Zwitserland, Springdrive uurwerk, witte plaat, dressier look.
Maar een Marine Master 300 SLA021J zou een leuke tussenstap zijn. Het is een van mijn 4 grails. De Rolex Submariner, Speedmaster Moonwatch en Seamaster Professional zijn mijn andere en die zijn nog wel in mijn collectie.
Veel te much to read man.