Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Doe deze dresswatch op je dresser dan

4 likes

Kan op mijn post klikken en filteren op mijn posts in de draad.

2 likes

Die functie kende ik ook nog niet. Nice :sunglasses::+1:

2 likes

Ik vind iwc vrij duur voor wat ze bieden

Niemand heeft meerdere horloges nodig, maar leuk is het wel. Ik hou gewoon van zwarte iconische duik horloges. Can’t help it.

Ik ook daarom tweedehands/jong gebruikt kopen. Die van mij is uit eind 2017 maar was 5 keer sporadisch gedragen en had alleen maar in de kluis gelegen. Zag er dus ook als nieuw uit.

Toch zien ze er leuker uit dan alle german fliegers bij elkaar. /Coming from a Damasko lover.

Ps: 3K prijs is wel lill to much ja dat geef ik toe

3k voor die iwc flieger?

Eens. IWC maakt mijns inziens de mooiste en meest iconische flieger watches. En die blauwe sunburst is fantastisch.

4 likes

Die is meer 5k toch?

Daar heb je geen Le Petit Prince Chronograph voor kan ik je vertellen, dat ga je niet redden :crazy_face:

6k list, 4700-5000k grijs en dat is zonder vouwsluiting a la 400 ekkermannen

Nee. Daar had @kaan het over.
Had m ook duurder in mn hoofd zitten

Nee heb het over de Mark 8 of VIII nog wat. De default variant, gaan meestal tussen de 3 en 4k.

Ja dat klopt de mark xviii. Ten2Two heeft er twee te koop staan. Een Le Petit Prince voor 3400 dacht ik een en normale voor net geen 3k.

Mja… daar zit een aangepast (dacht ik) sellita uurwerk in…

Iwc is m.n. overpriced voor mij.

2 likes

Klopt en in die van mij een Valjoux 7750 dacht ik. Top uurwerk en nog betaalbaar en relatief gemakkelijk bij meerdere adressen te servicen. Inhouse bij IWC is expensive

1 like

Meh. Vind ik een min voor een merk als iwc.

Maar goed. Tis wat het is. Zijn mooie horloges, maar zie weinig verschil tussen iwc en sinn of damasko. En dat valt me tegen aan modern iwc.

Klopt deze.

Ja hij is absoluut leuk, maar nieuw voor 4.700 bij S en C. Weet het niet…

3 likes

Never pay retail :+1:

1 like