Geen 4.7k waard. Lekker 2e hands of grijs halen.
Except Rolex
Geen 4.7k waard. Lekker 2e hands of grijs halen.
Except Rolex
Yes except Rolex en Patek en AP en paar gewilde Tudor modellen.
Meh. In elk geval niet boven list.
Zou in het geval van de Mark xviii dan ook voor de Le Petit Prince gaan. Tilt met zān blauwe plaat het horloge naar een veel bijzonderer niveau.
Die liggen meestal gewoon op Schiphol met korting
Ik zie dat niet als korting⦠althans⦠korting van de staat en niet van de store.
Mee eens. Gewoon gunstige locale omstandigheden. Zit weinig te onderhandelen aan.
niet dat mijn mening jou iets uit moet maken maar je hebt 5 gave horloges die op zich zelf staan. maar als verzameling worden ze allemaal een stukje minder. behalve misschien de iwc. ze lijken teveel op elkaar. doe eens gek en ga voor kleur.
Je budget + seamaster eruit voor een witte Grand seiko.
IWC is kleur.
Dit vintage duo is kleur
En deze twee ook
Dat maakt 4 zwart tegen 5 kleur. Dus daar kan prima nog een zwart horloge in. Perfect in balans dan dus
Never going to happenā¦
I prefer the IWC Le Petit Prince Chronograph. De IWC Portugesier is ook erg mooi, maar te dressy. Zou het te weinig dragen denk ikā¦
Dat gezegd te hebben als ik op zoek zou zijn naar een dresser dan zou deze zeker hoog in het lijstje staanā¦
Ftfy. Bij alle merken gaat het om een aantal modellen. Nooit alles.
Dat is best jammer. Want qua geschiedenis is het toch wel een mooi merk.
En een fiddy is gewoon een heel mooi horloge.
Daarom is die endurance zoān goede toevoeging. Quartz is een van dĆ© grootste horologische ontwikkelingen ooit. En dat mist in je collectie?
Horologisch onverantwoord voor een collectie.
Muah. Wel fake history vanuit richemont.
Luister naar deze jongen
Als je een 47mm Fiddy kunt hebben qua maat, niet twijfelen.
Ja. Uiteindelijk. Door richemont.
Maar het valt niet te ontkennen dat ze al een tijdje op de aardbol aanwezig zijn.
En dat ze een doel hadden. Als toolwatch.
Maar wees ook fair naar @rlc. De prijs valt niet geheel in het budget van m. Al zou die het een mooi horloge vinden.
Tuurlijk. Er zit een historische kern in, maar die is wel verder weg dan bij veel andere merken.
Ik begin ze wel leuker te vinden⦠al passen ze niet bij mij.