Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Wat boeit dat. Het is een gaaf horloge. Helaas Verziekt door namakers en als top van de ellende richemont.

Men komt wel weer een keer tot inzicht.

Zo ver weg is de geschiedenis niet. Het is maar net hoe je eea omschrijft.

Omega hinkt ook al 50 jaar op 1 horloge etc. Je begrijpt mijn punt wel.

Een JLC reverso? Iets minder heftig dan de Cartier, mooi verhaal en een iconisch model.

2 likes

Die is bij veel merken ver te zoeken. Breitling is al 40 jaar alleen nog de naam van vroeger. Omega heeft alleen de Moonwatch nog, de rest is een bijeengeraapt zootje dat om de paar jaar een ander uiterlijk heeft. TAG Heuer heeft weinig meer met Heuer te maken.

Alles wat is overgenomen door Richemont of LVMH is een cash cow geworden met veel marketing en weinig historie, heb ik het idee.

1 like

Ben ik niet geheel met je eens. Omega heeft wel meer dan alleen de moonwatch, zoals bijvoorbeeld de seamaster 300m lijn. Alleen Omega is gewoon (o)mega bloated. Veel te veel producten per model/horlogelijn. Ze zijn de focus helemaal kwijt. Als Omega zich zou vormen naar het Rolex concept zouden ze binnen no time enorm verbeteren. Hierbij bedoel ik dus dat de collectie enorm uitdunnen tot een aantal basisproducten en per lijn maar enkele varianten.

3 likes

Explorer I even op visite. Dit zou echt end game zijn, maar de Explorer I is voor mij off limit vanwege het grote ANWB gehalte als er nog een Explorer I zou komen…
Ergens wel jammer want hij zou niet misstaan :yum:

3 likes

Mist een Panerai maar verder :ok_hand:

Een mooie Fiddy inderdaad

1 like

In plaats van de bekende snowflake zou je ook voor zoiets kunnen gaan…

10 likes

Dat kun je van Lange niet echt zeggen denk ik.

Bedoel hoeveel aan advertising doen ze nou? Denk dat t ten opzichte van andere merken in t Richemont portfolio wel meevalt.

Historie ok: Ze zijn er enkele decennia uit geweest maar in pakweg een 30 jaar tijd hebben ze zich wel opgewerkt tot de huidige wereldtop.

@RLC. Wanneer ga je eindelijk eindelijk eindelijk nu eens knopen doorhakken? Of wanneer zien we nu eens horloge pas foto’s zoals gs?? Je hebt in dit topic al bijna 1000 antwoorden en met je andere look a like topics meer dan 3000 grove schatting.

Als er even een paar dagen geen reactie is gooi je wat ertussen door om toch antwoorden te krijgen en reageer je vaak binnen een paar minuten zoals gisteravond. Wanneer zien we eens een NA topic van je? Ipv dit eindeloze gedoe. Ik heb niks persoonlijk tegen je maar ik begin dit vermoeiend te vinden en t vergalt me de zin eerlijk gezegd best wel.

4 likes

Dan trek je even de dominante broek aan en schroef je er een schakeltje bij.

Happy you happy wife :wink:

Haha. Die vind ik wel leuk in context van 1 miljoen miljard topics over je ALS aanschafproces.

Maar goed. KOOP DAN @RLC

1 like

Dit is de voorbereiding voor een aankoop in Q1 2022.

2 likes

Klopt. Guilty. :kissing_heart: Maar t doel was duidelijk en die is er uiteindelijk ook gekomen heb t niet naast me neer gelegd. Daarnaast 15k is een bak met geld dus wilde wel de juiste keuze maken.

Hoop de grail over pakweg een maand weer in mijn bezit te hebben zodat ik weer kan gaan spammen. :sweat_smile:

Daarnaast dat was geen tientallen topics aanmaken met duizenden antwoorden waar een paar honderd keer gezegd werd not my cup of tea. :upside_down_face:

1 like

Idd. Een fiddy zou fantastisch staan in deze doos en combo.

2 likes

Hij wacht. En blijft wachten. Tot de kerstbonus.

:grin:

1 like

Alsof een Speedmaster dat niet is :see_no_evil:

2 likes

Je snapt hem verkeerd. Mijn betere helft heeft al een Explorer I. Dan zouden we allebei hetzelfde horloge hebben.

3 likes

Ja. Dus. Als het toch een topper is. Alsof jij die altijd draagt. Niet. Jij kan afwisselen.

En wat is mis met anwb setjes? Unisex is prima.

Edit. Hiermee laat je zien dat je samen verbonden bent met horloges en elkaar! :star_struck:

Edit 2. Ik ken genoeg setjes met allebei een sub… of daytona… of Swatch…of DW…:rofl:

3 likes

Oyster Perpetual 41 in het zwart zou ik ook al leuk vinden hoor.

7 likes