Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Of zoals al geopperd is, schroef je daar af en toe een schakel in en kan je afwisselen. Ik zou dolblij zijn als m’n vrouw de Explorer zou dragen, of eender welk horloge uit de doos.

Helaas is zij meer van de handtassen dan de horloges :grimacing:

2 likes

Inderdaad niets mis mee :sweat_smile:

7 likes

:star_struck::sunglasses:

Waar ik dan gelijk aan denk is deze:

Of deze:

Voor toch n icoon, een beetje kleur en toch net ff wat anders.

4 likes

Ja daar werken we wellicht gefaseerd naar toe. Daarvoor zou nu de IWC moeten wijken en dat wil ik nog niet.

Super horloge, heb deze tijdloze pilot ook. Verveeld nooit en makkelijk overal mee te combineren.

1 like

Maar even serieus. Wat komt er nu naast de iwc?

Heb je een shortlist? Dat maakt het altijd gemakkelijker.

Op dit moment staat de Marine Master 300 SLA021 bovenaan. Ook in de lijst staat de Tudor Black Bay GMT. Doxa Sub300T staat ook nog ergens, maar denk dat dat de Marine Master 300 de voorkeur geniet. Eerst even wachten tot komende laatste maanden van het jaar kruiwagens met geld gestort worden. :rofl:
Heeft geen haast…

1 like

Super nieuws!
We lezen het dan in het nieuwe topic

Deze kan nu wel dicht denk ik

Het is nog niet definitief. Ik laat mij verrassen door goede suggesties uit onverwachte hoek. Let’s talk watches! Cheers!

GS Lenterit heeft definitief afgedaan?

1 like

Lenterit? Oh Springdrive :rofl:
Haha de lenterit sneeuwvlok is erg mooi maar wel 2x het beoogde budget.

2 likes

Even checken of de springdrive nog deel uitmaakt van uw horologische zieleroerselen

Das wel een essentieel dingetje. Succes met de keuze verders!

2 likes

Ja kan altijd later nog in tweede instantie upgraden naar de Springdrive. De weg er naar toe is ook leuk en net zo belangrijk.

Doe s een pol met de suggesties. Ik eis een referendum en wij beslissen wat de NA wordt. Anders nemen we je echt niet meer serieus.

Vorige keer wilde HF wat kleur en geen duiker en geen horloge op staal. Toen kwam er dit:

Niet gek toch?

2 likes

Ben geen IWC fan. Dit is echter wel een mooie klok.

Tudor BB GMT is een aanrader. Wel aan de dikke kant.

Qua formaat zal het wel los lopen want heb de normale Black Bay Black 79230n al. Of is de GMT nog veel dikker? Dacht exact hetzelfde formaat namelijk…

Het was ook een beetje uit mijn comfortzone maar vind de Flieger horloges van IWC wel echt legendarisch/iconisch. En met name de wijzerplaten van de Le Petit Prince versies zijn echte knallers.

1 like

14mm geloof ik.