Nog een in mijn ogen een optie:
Ulysse Nasrdin diver 42 (ook in zwart), naar keuze ook op mesh of oyster type band
Viel zu teuer
Wat wil je uitgeven?
Dat wordt teveel Omega in de collectie. Wil niet nog een Omega en niet nog een Chronograaf.
2-3k, preferably 2.5k
Zooo…Ik hoop dat je sindsdien van bil bent geweest. Dat was best sacherijnig.
Maarreh… Iedereen weet dat herenmaten tussen de 36 en 42mm zitten, en dat je daarboven al gauw bij plebejershorloges uitkomt. Heb ik er ook meer dan een paar van, daar niet van, maar toch.
Brrr… Zo lelijk.
Understatement van het jaar. Gast.
Het enige wat hier nog lelijker is in deze thread is die
Ik ben blij dat die extraordinair is, ik zou niet in een wereld willen leven waarin iedereen er eentje om had.
Hebben wij deze discussie niet al eens gevoerd?
Nuffsaid.
Ah. Ik was de eerste niet.
Absoluut niet. Prima ding. Leuk.
Not my cup of tea…
Sinn shitter he? Voor 2-3k is er alleen weinig interessants te koop.
Nee dat niet. Maar gewoon niet mijn ding. Dat mag en kan toch?
Dat ben ik wel deels met je eens. In die prijscategorie wanneer men nieuw koopt is het inderdaad lastig. De echt goede stukken zijn beperkt en er is een hoop net niet spul te koop. De echt interessante stukken komen pas daarboven kijken.
Maar tweedehands/jong gebruikt is er wel veel meer mogelijk in deze categorie…
Exact. Vanaf 5k struikel je over de interessante horloges. 2-3 is een beetje matig. Vind die GS van gister nog wel een optie. Misschien dat ik die zelf maar even ga halen deze week.
Wat denk je van zon Tudor day date of BB zonder bezel?
Kan jij leven met krassen van een ander?
Niet de modellen voor mij. Ook niet omdat ik al een Black Bay Black 79230n heb. Die andere twee modellen voegen dan weinig meer toe. Mijns inziens ook ‘mindere’ Tudor’s dan de Black Bay.
Ik vind het een beetje een tussenstap datejusts.
Ga gewoon voor een echte toolwatch en bestel de Damasko DA38 gewoon, onder budget en Damasko.
Ja en nee. Vind het vooral een hoog net niet gehalte hebben. Leuk als eerste horloge als je net komt kijken. Maar in een collectie als die van mij mijns inziens obsoleet.
Damasko is net als Sinn niet mijn ding. Damasko heeft een aantal modellen die verdacht veel op IWC lijken of geïnspireerd zijn. Ik heb al een mooie IWC dus ben voorzien. Damasko doet mij als merk niks.
Daaronder ook een hoor. Omega Seamaster, Black Bay, BB58, Black Bay GMT, Breitling Superocean of Avenger of Colt. IWC Mark XVIII. Seiko Marine Master 300, die Grand Seiko van jou.
Je komt er wel vanaf en je kan er even mee proefdraaien.
Welke midrange merken trekken je wel?