Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Zo’n Colt zou eventueel ook kunnen en dan de 41mm variant. Heb ooit de vorige generatie gehad in het blauw in 44mm. Fotootje uit de oude doos.

Denk overigens wel dat de Colt voor mij een beetje een gepasseerd station is…
Het is toch een beetje de instap Breitling. Zou dan denk ik eerder voor een nieuwe Superocean II of Avenger 43mm gaan.

Jouw volgende station is gewoon een JLC, AP of VC.
Neem geen genoegen met minder.
Upgraden die collectie. :+1:

2 likes

Lillik.

Te groot. Maar die laatste ziet er wel tof uit.

Is dit niets:

2 likes

Mmmm nee te hoog Chanel gehalte

1 like

Heb je no5 nog niet in je collectie?

2 likes

Nee ben meer van de Acqua di Parma en Creed

Ze lijken niet eens op elkaar. Een beetje vergezocht misschien?

Ruikt dat naar prosciutto?

Edit: Candida was me voor. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Oh het is gewoon echt je eigen foto :joy:
Treurig.

2 likes

en een laatje vol condooms, je moet wat als je 18 bent

Wat is dit nou weer voor wanhopig hoopje “mannelijkheid”. Mijn vriendin noemde me nerd toen ik m’n winder uitpakte, daar ben ik achteraf bijna blij mee als ik dit zie…

2 likes

Die whisky zit ook al vijf jaar ongeopend in de kartonnen verpakking. :face_with_hand_over_mouth:

die clip… :rofl: bedankt voor het oproepen van deze herinnering (memory in English)

on topic. ik wil ook een hoekje in huis voor mijn snuisterijen.
ik ga mijn vrouw een appje sturen.

1 like

Tudor Black Bay GMT / pepsi

Topic kan dicht :+1::crossed_fingers:

3 likes

Wel even wennen lijkt me. Sta je in de badkamer jezelf klaar te maken voor vertrek, moet je naar dat tafeltje voor je parfum. Zit je lekker op de bank, kun je de gang in voor een glaasje Islay. Zit je in de auto, wil je je zonnebril pakken, shit. Onderweg een appeltje schillen met je Victorinox? Ligt op dat tafeltje. :upside_down_face:

10 likes

mmm. ik heb dit niet goed doorgethought… misschien een tafeltje op wielen? gemotoriseerd, met remotebediening? alleen de trap op-af…

1 like

Ik ga stuk :rofl:

@RLC

TK: Tudor Black Bay GMT / pepsi

:wink:

1 like

Nu ik eindelijk weet dat de persoon RLC een karikatuur is, kan ik dit enorm sneue en knorrige tafeltje in een heel ander licht plaatsen. Dit is gewoon slapstick, I love it! Op Instagram zie je van die toffe ondergrondse kelders die onder de keuken zitten, of hele lades met watchwinders in een kledingkast, RLC doet het met een plank, een doos, drie brillen en wat drank. Ballin’ :rofl:

15 likes