Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Die advertentie kan dicht. Is TL1. Wie heeft die verplaatst?

Persoonlijk zou ik de skyflake boven de snowflake verliezen. 40 mm en staal ipv titanium.

Is maar net wat je graag hebt.

3 likes

Wel handig voor inbrekers; scheelt ze een huiszoeking.

3 likes

Hmmm… Zouden er merken zijn die zowel geharde kasten als scherpe lijnen hebben?

Yup. Die zijn er. :slight_smile:

Dit is niet de mijne, trouwens. Maar goed, ome @RLC doet geen quartz. Want ja, da’s kuttechnologie, zonder ziel, gevoel en zaligheid. :+1:

Er is wat te zeggen voor het draagcomfort van Titanium, maar ik vind de kleur metaal van de Skyflake mooier.

Hahahaha… Uitermate zuur maar uitermate grappig.

:slight_smile: :slight_smile:

6 likes

Wat een aandacht zoekerij van TS …

Alle interessante modellen voor jouw zijn je echt wel bekend. Je hebt helemaal geen advies nodig. Moet je nou de hele dag lopen te F5’en om je eigen ego op te krikken?

4 likes

355D638D-ABE8-47D0-8485-02EAF6A13BFB

4 likes

Dit is ook wel een oersaai ding.
Is ie er ook met zwarte plaat?

2 likes

Deze film kan ik steeds beter plaatsen. :thinking:

5 likes

Die dail ziet er waanzinnig uit.

Volgens mij alleen in wit te krijgen dacht ik?

T is dat ik al een haq heb met de gs anders zou ik deze zeker wel willen passen.

Is toch ook een veel mooier merk dan citizen?

1 like

dit topic doet me meer aan deze denken, alleen het blonde chicky heb ik nog niet zien langskomen

4 likes

Das waar. Ik denk als ik ga kijken naar wat t merk allemaal in haar portfolio heeft (van heq, tot (hi-beat) automaten,handopwinders en de hybride springdrive) en wat ze ervoor vragen staat GS als merk in t luxe segment toch wel zowat bovenaan in mijn lijst van favoriete merken.

Ik ben er eerlijk in. Snowflake dail is handsdown de mooiste dail die ik ken. Als ze voor t einde van t jaar ermee komen dat ze die dail in een iets kleiner formaat zetten dan trek ik mijn reservering in, laat ik wss alle andere horlogeplannen voor 2021 voor wat t is en komt die erbij…

T is dat deze niet zomaar te bekijken is in Nederland. Zoveel smonies uitgegeven voor wat ik niet eerst kan bekijken ga ik niet doen. Ja Paul had m maar goed. Mijn Lange grail zou en moest er eerst komen

5 likes

is zo’n lekkere Ploprof al geopperd?

9 likes

Die man heeft de huid van een tachtigjarige Sloveen die naast een zwavelfabriek woont.

Ik dacht gisteren, antwoord was dat de sub daarvoor niet weg ging of iets in die trant

1 like

Inderdaad. Altijd zo gewoon gebleven en toch 10.400 volgers…

1 like

Perfect voorwoord. Ik had het zelf niet beter kunnen doen :sunglasses::+1:

Ja klopt de Proplof is een horloge van 10k plus. Exceeds the budget by a margin :rofl:

dat doet me denken aan die operatie op de Kawah Ijen, toen we een spoor van dode makaken volgden en jij tijdens een plaspauze in een sinkhole zakte en tot aan je nek in een ondergronds zwavelmeer verdween. een halfjaar later roken we die geur nog elke keer als jij een windje liet.

1 like

prongeur plofessionnel? is dat de Chinese variant?

8 likes