Vrachtwagentje C4 bij een Rabobank?
Grand seiko snow flake of die licht blauwe maakt wel ff een stijltje in je toekomstige Bentley !
Is echt zo, wauwâŠ
Ja ik had dat ene bordje niet helemaal goed begrepen:
âdia yang menggali keseluruhan untuk yang lain jatuh ke dalam dirinya sendiriâ.
Ik dacht dat het een reclame uiting van een lokaal restaurant was over een all you can eat buffet en aansluitend een linedance avond met shemales. Dat was het dus niet.
Dit is misschien wel de mooiste Grand Seiko die er is. Die plaat is fenomenaal mooi!
Dat is er ook eentje uit de seasons collecties schat ik?
is de winter versie idd
Als je een leuk alternatief wilt zien:
Rood, diepgroen en koningsblauw, waarbij die laatste geen limited is maar in de permanente collectie zit.
Nee.
Tja.
Nu heb ik twee van die dingen en een Chronomaster, en tja⊠Misschien is de Citizen mooier. Hmmmm. Qua merkbeleving is Citizen anders, het is veeleer een ingenieurs-merk wat veel minder actief aan âpedigree marketingâ doet.
Maar ik koop die dingen zelf niet voor merkbleving. Dat gezegd hebbende: Het topic is door @RLC gestart, dus merkbeleving staat centraal.
Winter is coming. Zo mooi vindt hij die plaat.
Vergeet niet
Niet waar⊠als je er eentje ZOU willen moet je nog wel ergens een stalen gevonden krijgen. Die zijn / waren nieuw 8,2k. Minus wat korting kom je een stukje lager uit en in mint conditie voor een gebruikte nog wat minder. Maar inderdaad nog steeds 2,5k boven je budget.
In Den Bosch ligt een MM300 in de etalage bij van Grinsven. Kom je morgenmiddag langs
Overigens zijn de stalen en titanium Ploprof beide horlogisch gezien verantwoord. In de tijd dat men de eerste stalen had heeft men namelijk al geëxperimenteerd met titanium. Maar dat was toen der tijd een lastige en dure klus blijkbaar. De titanium steeg toen ver boven de prijs van een Rolex uit. Niet dat dat boeit, maar vondt het wel grappig te lezen in de huidige tijd van prijzen
Op t wapenschild op de voorkant na. Die rode .
@RLC. De ploprof kan wel. Sub eruit (en indien nodig heb je een 3k als reserve) dan moet die echt wel prijstechnisch wel te doen zijn.
@bordewolf: Thanks. We zullen zien hoe t gaat in 2021. Maar in principe is t qua horlogebudget allemaal al ingevuld. Al weet je nooit hoe t gaat.
Behalve de grijstint zou je zeggen dat t patroon vd wijzerplaat richting Snowflake gaat?
Maar waarom zou ik de sub weg doen? Vele malen mooier dan de Ploprof. De sub no date is mijn grail.
Ik vind de sub ook vet maar zo standaard. Daarom neig ik toch om een datejust te kiezen.
't is ongetwijfeld een gevalletje De gustibus et coloribus maar de geurtjes van Creed vind ik i.h.a. net zo ruiken als hun gemarketede geschiedenis. Fake, dus.
Daâs verstandig. Een sub doe je niet zomaar weg.
Goeie subs zijn niet dik gezaaid.
Nee klopt. Steeds moeilijker te krijgen en steeds onbetaalbaarder
Dat klopt. De laatste mooie werd rond 1954 gemaakt. Met het afscheid van referentie 6204 was dat afgelopen.
Mooie nieuwe avatar, trouwens.
Sorry heren. Na een dag hard fysiek labeur in de buitenlucht was ik blijkbaar toe aan wat mentaal freewheelen.
Mijn opmerking over subs was daardoor wellicht aan de vage kant en off-topic bovendien. Glöm det.
Dank je.
Ik deed nog een poging om hem terug in het reine te trekken.
Helaas ben ik er nog maar twee tegen gekomen in mân leven.
Ik ben bang dat het wachten is op de kerstbonusâŠ
Misschien kunnen we alvast een voorschot als lening overmaken? Kan die snel een NA topic openen.
Verkoop je die dingen?!