Ja beide fantastisch natuurlijk maar al 6th piece zwaar en zwaar over het gestelde budget van 2-2.5k (met oprek tot 3k, maar liever niet). Voor de Royal Oak moet zowat de hele collectie weg met zijn marktprijs van 20-25k. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren…
De Royal Oak is inderdaad way to much dan ja. Cartier is het doorsparen nog waard wellicht…
TS hoeft helemaal niet te sparen, die heeft de bakken met geld gewoon liggen. Die kan zo twee van die AP’s halen. Het is een kwestie van budget restraint. Meer niet.
On topic, is dit nog een idee?
Die herken ik nog uit Manilla volgens mij. Kan dat?
wat was er in Manilla dan?
Kunnen jullie even lekker samen alleen gaan spelen jongens?
dat is anders nog best riskant in Manilla, die lady-boys laten niet met zich sollen
Laten we niet overdrijven he.
Nee heb al een Seamaster Ceramic Co-axial. Nog een lijkt mij niet nodig.
Dan moet die glimmende bezel (als een **** in de maneschijn), skeletwijzer, trambaanband versie er maar uit.
Ik dacht dat je smaakt had @anon50762135. Dit valt me dan weer tegen van je.
Wat dacht je van een vintage klatser @rlc?
Ik probeer met bijzondere suggesties onze maat uit zijn comfortzone te lokken.
Ehm, prachtig is smaakgebonden, die andere drie termen zijn totaal uit de lucht gegrepen. Maar als je er blij mee bent, lekker houden. P.S. dat is Deventer op de achtergrond zie ik, leuk stadje.
Ja zo’n Universal Geneva Poulerouter is fantastisch. Maar weet niet of ik de geschikte persoon ben voor vintage. Ga niet zo lekker op krasjes etc. En wil het uurwerk en alles origineel en perfect lopend hebben. Veel van deze dingen blijven bij vintage toch lastig te realiseren.
Dit is een minder groot probleem dan:
Mechanisch krijg je zo’n vintage ding wel ok… esthetisch…?
Die zit wel erg in hetzelfde vaarwater als de BB die je al hebt he.
Tis wel een chunky beast. Ik weet niet hoe dat zich verhoud tot de BB met eta uurwerk.