Volgens mij is ie exact hetzelfde in formaat als mijn Black Bay Black. Die is ook niet de ETA versie.
Oh, dat dacht ik. Ja dan is ie geloof ik exact hetzelfde.
Die BB GMT is wel tof hoor, maar zou de zwarte er dan wel uit klappen als ik jou was…
Ja het enige nadeel is ik heb de Black Bay Black nieuw gekocht (weliswaar met korting). Als ik hem verkoop en voor een Black Bay GMT zou gaan (waarschijnlijk zonder korting) dan moet er waarschijnlijk nog aardig wat geld bij. En dat vind ik ergens wel zonde…
Jep… afschrijven is klote. Voordeel is dat ik de Tudor GMT op een aantal plekken nieuw heb zien liggen… dus de tijd van premium voor 2e hands lijkt een beetje voorbij.
Dat denk ik ook. Ze worden ook al wel voor onder list grijs en tweedehands aangeboden. Maar heb begrepen dat modellen van 2018 en 2019 issues kunnen hebben met de datumfunctie. Daardoor ben ik wat meer huiverig voor tweedehands te kopen bij dit model.
Mocht er iets mis mij zijn is het onder garantie fixen zou ik denken… voordeel is wel dat je genoeg horloges hebt om de tijd door te komen.
Ja dat kan ik. Ik heb hier ook nog wel een topic en een paar grijze haren overgehouden aan mijn Tudor Black Bay Black met een productie fout/imperfectie op de dial. Heeft 12 weken geduurd of zo en toen ie terug kwam was de caseback was maagdelijke caseback volledig bekrast en afgeragd. Uiteindelijk wel een nieuwe gekregen, maar het hele proces duurde dus ruim 12 weken.
Oja, dat herinner ik me wel.
Ja dat was geen feest. Uiteindelijk wel goed opgelost en een nieuw horloge gekregen, maar toch. Daarom niet veel zin in dezelfde poppenkast met een Black Bay GMT met een datum issue.
Ik denk dat je wel nog even je topictitel aan moet passen aan je nieuwe voornemens/persoonlijkheid.
heb je die PloProf nou al een keer gepast?
Dat was ik inderdaad van plan, maar dat kan ik niet
Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge
ik zit dat horloge hier zo aan te prijzen dat ik zelf op de “buy now” knop heb gedrukt
Ah!
Ik heb het dan even voor je gedaan .
Ralph… check dit; mooier wordt het niet…
Idd. Kan geen toeval zijn. Doen!
Ik zag hem al. Ga hem eerst bij mijn vaste Seiko dealer bekijken en kijken wat daar mogelijk is…
Gewoon toeslaan en niet omkijken
Niet te volgen dit hoor Ik ga buiten even gillen
Gefeliciteerd! Benieuwd naar de foto’s!