My man!
gewoon marktwaarde aanhouden per heden lijkt mij, niet de verwervings - of verkrijgingswaarde
Ook dat is natuurlijk een rekbaar begrip al naar gelang de staat van het horloge in kwestie.
Leuke horloges, maar stel: je hebt ze alle 5, wat zou je echt doen met de resterende 13500?
Ik denk dat hij 10 keer 5 bedoelt.
I know. Hij wil een punt maken. Maar eens hij over dat punt heen is, ben ik benieuwd wat voor horloges hij nog leuk vindt.
Ik ken geen moer van rolex, maar deze explorer 2 is niet meer in productie. De zenith wel nog?
Geen flauw idee, van Rolex spreekt de Explorer 2 me altijd wel aan en ik vind een neo-vintage gewoon vet ik houd van oude meuk, voor het topic mag dat een nieuwe zijn.
De Zenith ook geen flauw idee, ik weet alleen dat ik het gruwelijk mooi vind maar ik ga geen 5k neertellen voor een horloge op dit moment dus ik heb me er niet in verdiept.
Ik kan me niet voorstellen dat die Zenith nergens meer in het plastic rondzwerft.
Zo’n king Seiko daarentegen ga ik mezelf op termijn wel cadeau doen.
Op dit moment zou ik voor deze 2 gaan
Glasshütte Sixties Chronograph Annual Edition
9700eu
Tudor Pelagos LHD
5270eu
En deze om aan de minimaal 3 horloges voorwaarde te voldoen
Casio MW-240-1E2V
24,95eu
Je was lekker op weg met de eerste twee, maar toen was het potje bijna leeg en kon er alleen nog een Casio bij. Maar je hebt gelijk: 2 voor dit budget.
Zijn er dat 3?
Voor de prijs van 1?
Het was het leukste horloge onder de 30eu dat ik zo snel kon vinden
Mooie keuzes!
Meteen even creatief, zonder zelf 1 van de 3 in bezit te hebben en af te wijken van mijn veilige keuzes.
Grand Seiko Heritage Sakura Wakaba 38mm
€ 8.500
Nivada Grenchen Chronomaster Broad Arrow | 38mm
€ 2.400
Doxa SUB 300 Sharkhunter
2.790,00
Blijft er nog 310 euro over voor een leuk leren bandje voor de GS en een Racing strap voor de Nivada
Het is wat beperkend als het echt de ultieme 3 moet zijn, maar ik houd het dan op mijn Speedmaster Hesalite, Nomos Tangente en Tudor FXD MN. Maar die laatste 2 inruilen voor een GS skyflake zou ik ook kunnen smaken. Dan kan er nog ongeveer een Halios SF bij voor de zomer en vakanties
Of dus