Een oproep op HF. Er is vast wel iemand die 5 tijd min heeft.
Kunnen mensen horlogemakers aanraden die hiermee kunnen helpen, liefste regio limburg/brabant waar ik hiermee snel terecht kan?
Een oproep als in?
Watch Repair Maastricht.
Ik zou een gezocht topic openen met “ Horlogemaker gezocht met spoed. “
En dan de vraag of iemand vandaag nog tijd heeft de case te openen.
Net als @Martijn zou ik ook in paniek schieten.
Is dat die van Timeless vintage watches? Hoe dan ook, kroon eruit en in een kopje rijst.
Het ding heeft een klikdeksel toch?
Oh wacht. In de ‘oren’ zitten schroeven en als je die losdraait valt ie in tweeën.
Ok.
Ok.
Tja.
.Echt of niet, deze is niet voor service bij Patek geweest. En we weten allemaal dat een Patek service meer dan zijn geld waard is bij verkoop.
Eerst nadenken dan typen dit komt door het vocht dat in het horloge zit.
Met wat geluk te redden met een beetje rodico
Leg hem in rijst
Jemig wat ruk…
Ik kan me wekelijk niet voorstellen dat, hoewel vintage, een horloge als de Nautilus met nieuwe pakkingen, niet tegen water kan…
Ik voel je pijn en schrik man…
Hou ons op de hoogte
Wat een shit komt uw kant op , U kunt beter een goede advocaat raadplegen!
Dat het horloge open moet is een feit .
Terzijde :is het glas wel voldoende aansluitend ?Ziet er wat onevenwichtig geslepen uit .(foto-gezichtsbedrog?)
Wat ik doe is het glas op de mond zetten en blazen .condens ?dan weet ik 2 zaken: 1 moet open en glas herpositioneren of rubbers vervangen . Geen condens? 2 Oorzaak dient elders gezocht.
Die glaspakking zit niet goed. Hij zit er links half in.
Bel met exclusieve horlogemakers, zit in Den Bosch en is dadelijk om 8 uur al open!
0737200875. Hier kun je wat mee, Succes
Weet iemand of de kluizen al open zijn?
Het niveau van vertrouwen is niet al te best hier zeg. Lijkt wel Insta…
Al die meningen gebaseerd op een wat wazige foto.
Waar ik wel mijn wenkbrauwen over frons is dat TS het horloge moets schoonmaken. Iets in mij zegt dat dit dan van een minder betrouwbare dealer af komt. Dat kan natuurlijk echt niet bij een horloge van zo’n waarde.
Trouwens al was het een 1000,-. Dan nog is het netjes om het even te reinigen voor verkoop, toch?