Top. Kan het niet anders zeggen.
Donderdagnacht een mail gezonden en rond de klok van 0700 al een antwoord .
Om 900 uur gebeld en om 1400 uur de afspraak.
Alles perfect gelopen en een keurige Rolex en positieve ervaring rijker!
Ramon, nogmaals dank voor de snelle reactie en prettige deal!
Vandaag snel bezoek gedaan aan Ramon! @Crownguard
Mevrouw had een mooie Tudor op het oog.
Nonchalant geholpen bij S&C, dus vervolgens bij Ramon besteld!
Paar weekjes wachten maar goede, snelle en prettige communicatie deze periode.
Vandaag was de Tudor Claire de Rose binnen. Ramon stelde zich flexibel op door nog even langs zijn kantoor te gaan zodat ik het horloge vandaag nog mee naar huis kon nemen en de vrouw blij te maken
Ramon bedankt wederom en zeker tot een volgende keer
Vandaag een prachtig horloge gekocht bij Ramon. Een hele leuke ervaring. Ramon heeft ook erg veel geduld, aangezien ik even liep te pielen met de betaling
Prachtige zaak ook. Crownguard is absoluut een aanrader !
Vanmorgen wederom een volgende succesvolle deal gedaan met deze topfirma. Een prettige ontvangst, een goed gesprek en een schitterend horloge in onberispelijke conditie voor een goede prijs kunnen kopen. Verder nog wat andere topstukken mogen zien.
Vandaag mijn nieuwe aanwinst aan de pols. Met dank aan Ramon @Crownguard
Een Rolex Datejust goud/staal uit 1986!
Ik ben zéér goed ontvangen door Ramon, erg vriendelijk, heel duidelijk in zijn uitleg. Alles goed verzorgd! Gezellig praatje gemaakt en de staat van het horloge is geweldig
Een absolute aanrader waar je zonder problemen kan kopen en weet dat het goed is
Heel erg bedankt voor de top service en deze prachtige deal Ramon @Crownguard
Vandaag een mooie vintage Rolex verkocht aan @Crownguard. Alles liep soepel en betaling was eenvoudig. Heel tevreden en zeker een aanrader. Dankjewel Ramon!
Vandaag maar weer eens een uurtje bij Crownguard gezeten. Niks gekocht en niks verkocht. Da’s op zich al knap van mijn kant maar dat is eigenlijk alleen gelukt op advies van Ramon.
Hij heeft de handel dus laten gaan voor een welgemeend advies! Zeer gewaardeerd @Crownguard, thanks!!
Deze week mijn Explorer verkocht aan Ramon van @Crownguard. Zoals altijd vlotte en betrouwbare afhandeling. No-nonsense en met veel kennis van zaken, en realistische prijzen. Ik kan Crownguard van harte aanraden. Bedankt weer Ramon!