Speciaal voor jou, omdat ik in een goede bui ben. En niet alleen omdat Rijersen nog snel een Czapek heeft gefixt voordat ze zijn gestopt met aannemen van orders
Ja misschien heeft Reijersen overigens nog allocaties open staan voor de Antarctique’s die al eerder zijn besteld. Toen wij daar waren had hij nog ruimte. Het is de moeite waard om te informeren, anders ben je over een jaar pas aan de beurt om te bestellen. Ik weet nog niet helemaal wat ik er nou van moet vinden eigenlijk.
Ik lees dat Czapek hoopt dat alle orders zijn uitgeleverd voor het einde van 2024. Dit betekent (nog) een jaar vertraging. Ik hoop dat het een typefout betreft en dat er 2023 hoort te staan.
Ik help je duimen, maar iets zegt mij dat ze geen typefout hebben gemaakt.
Nouja dan komt de Antarctique in mijn collectie ter ere van mijn veertiende kind ofzo. Omdenken.
Ja joh, is gewoon tzelfde principe.
Je vrouw=AD
Paringsdans doen en laten blijken dat je liefhebber bent
Bestelling plaatsen en hup 9 maand later n “belletje” dat ie binnen is
Voor je t weet heb je n collectie shitters
Jouw vrouw baart Daytona’s. Daar kan mijn vrouw niet eens tegenop als je haar pasta pesto in acht zou nemen.
Ben ik even blij dat ik nog last minute de knoop had doorgehakt Een week langer wachten en ik had pech gehad. Heel benieuwd wat er de komende maanden gaat gebeuren qua uitlevering. Maar tot nog toe is Czapek het meest transparante horloge merk dat er is zo’n beetje, dus dat komt vast goed.
Krijg nou niks, ik zie het ook!
De ene wijzer is langer dan de andere.
Prutsers
Het ging over het verschil tussen de 40 en 38mm versie.
Dat is een subtiel verschil, was me niet eens opgevallen. Ik vind de L wijzers net wat mooier, maar dat is mega ingezoomd op m’n scherm In real life zal je het verschil nauwelijks zien.
Ik ben toch benieuwd of alle kleine wijzigingen in de S ook naar de L gaan komen. De chamfered edges op de case en bracelet, de removal van de minute track / chapter ring, de andere wijzers en er zal vast nog iets subtiels anders zijn naast het formaat
Ik heb nog wel een Czapek boekje voor je
Wordt hier nu gezegd dat Czapek gelijkenissen vertoont met een Ponzi-scheme?
Het begint wel een beetje te lijken op een soort hele dure Kickstarter campagne
En dan loop je er zomaar een tegen het lijf
Zelfs helemaal ingepakt in plastic was hij prachtig! Maar de movement…… Wow, echt wow. Nog nooit zo’n mooie movement gezien op een time only horloge.
En ik ben toch blij dat ik voor de S ben gegaan! Hij is niet te groot en draagt niet groot, maar ik wil meer bracelet van de voorkant zien.
Vooropgesteld; ik heb het horloge nog nooit in het echt gezien. Maar op basis van de foto’s ben ik het volledig met je eens, wat een prachtig uurwerk!
Hoe voeldehet horloge aan? Voelde het aan zoals je verwacht van een dergelijke prijsklasse? Geen wristshot genaakt?
Ik mocht hem helaas niet vasthouden omdat hij al verkocht was Maar dit was haar tweede Czapek die ze in d’r handen heeft gehad en zij was erg impressed door de kwaliteit en de bracelet (maar wel een verkoopster natuurlijk
).
Ik heb bijvoorbeeld ook een GP Laureato daar omgehad en ik zag al direct dat de details en afwerking van de Czapek een ander niveau was. Ik heb een Moser Streamliner omgehad daar, dat leek hetzelfde niveau. Maar ik denk toch wel iets onder de VC Overseas. Maar de movement van de Czapek staat daar dan wel weer boven. You win some, you lose some.
Dit was de L versie met harde randen. Het vertekend een beetje door de weerspiegeling van d’r hand