Dit is exact wat ik ook in mijn hoofd had. Waar had je hem kunnen bekijken?
Wat dat betreft is hij misschien net even te duur voor wat je krijgt? Ongeveer dezelfde listprijs als een Overseas!?
Het was bij Watchbox in Dubai. Super mooie winkel met hele unieke modellen! Zoom maar eens in!
Dit was 1 van de 4 displays die ze hadden met al het mooie dat we niet bij de AD’s kunnen vinden
De Overseas is volgens mij iets van 2000 duurder, maar de bracelet en bezel hebben wel een veel complexer design. De Czapek heeft dan weer een veel complexere en mooiere movement en een complexere dial structuur. Maar VC heeft dan weer een grotere naam. Dus een moeilijke vergelijking. Ik denk toch qua prijs dat ze realistisch zitten.
Hype has entered the chat…
Het wordt flink aangezet inderdaad Ach ja, het zal wel werken voor een bepaalde doelgroep.
Ik heb nog bewegend beeld:
De case en dial zijn in plastic gewrapped dus die zien er minder shiny uit, maar de bracelet kan je goed zien zo.
Er was ook nog een nieuwe video van Monochrome waar de nieuwe 38.5mm modellen kort te zien zijn, naast de super mooie Osmium en Rattrapante.
Die groene is limited, uit intresse wat was de prijs?
LE van 50 door Monochrome aangekondigd in juli vorig jaar. Toen nieuw EUR 20,820.
O ik heb zo’n FOMO
Jij ouwe influencer
Ben ik vergeten te vragen, omdat hij al verkocht was. Maar nu ben ik ook extra nieuwsgierig Want op C24 zijn ze allemaal price on request, maar ik ben wel benieuwd naar de echte verkoopprijs van die LE.
Fratello
het horloge zelf staat stil
Je hebt gelijk. Ik had de info even snel op de Monochrome website opgezocht. Al die websites publiceren natuurlijk ook een beetje hetzelfde…
Ik was toevallig even aan het Instagram browsen. Erg mooi en uniek de Salmon kleur:
En ook de S ziet er erg goed uit als ik die zo om de pols zie:
Oh en nog iets dat ik vergeten was. De micro adjustment heeft een safety button die je moet indrukken:
Op de Overseas zit dat helaas niet waardoor de adjustment vaak openschoot en de enige manier om hem weer terug te klikken was hem af doen. Dus zo’n safety is erg fijn.
De salmon is ook alleen in S te bestellen helaas. Mooie foto’s
Ja hij was heel even te bestellen voor vaste klanten in L formaat, maar die was al uitverkocht voordat hij officieel online kon komen. Maar blauw zal sowieso het meest populaire model blijven.