Top merk Czapek, ga er waarschijnlijk toch nog moeten aan toegeven in de toekomst, zo een baby blauwe met dat bandje is subliem. Ben al heel mijn leven gek op die pastel kleuren. Op muren, auto’s en zeker ook op horloges.
Nice !
Geen oranje tip
Wat een verschil hè! Sommige kleuren gaan gewoon niet lekker samen. Zilverkleurig is de beste combo bij die groene.
Bij een witte dial kan een kleur dan wel weer
Erg fraai!!
Alhoewel een GMT zonder datum toch een rare combinatie is in mijn ogen.
En de uurindexen wel iets groter mochten van mij.
De band van de Tonda wint het in ieder geval. Dit ziet er niet heel high-end uit:
Huul’n.
Heeft die rubberen band een gesp of clasp?
Dit hebben ze al verbeterd toch? Nu zit er ook een fijnafstelling op
Dat lijkt op de foto juist het probleem, dat de band raar oogt als de “easylinks” zijn uitgeschoven.
Nee dat ziet er niet echt strak uit🙈
22.900
Idd John. Niet zo overdrijven !
Bovendien geldt: eerst zelf zien en zelf ‘bepotelen’. Eerder kan ik er niet over oordelen.
Inderdaad, dat dus. Kan erg tegenvallen ( zal niet de eerste keer zijn ) maar dat zien we dan wel weer. Ik ga van de week wel bellen of er al een paar naar nl komen dan ga ik even langs
Ik skip deze hype. Het uurwerk en de wijzerplaat zijn heel mooi maar de rest is het allemaal net niet op de foto.
Toch zijn er op RF mensen die er één (of twee) bezitten die er razend enthousiast over zijn. Het zijn vooral de negatieve klanken vanaf foto’s, en foto’s zeggen mij weinig. Bovendien is de huidige band al een grote verbetering ten opzichte van eerdere. Wat Ray zegt: zelf bepalen wat je er in levende lijve van vindt. Als het driewerf ruk is dan vind ik het ook niet erg en dan is het gewoon helaas pindakaas. Een reservering is niet bindend.
Wordt het zoiets? Een soort elastiek? Dit is wel van de eerste versies ‘’Montres de souscription’’
Nu pas zie ik dat de C-schakels inkepingen hebben.
Het is mooi.
Het is ook vrij lastig om na een factuur van 23k te roepen dat je horloge ronduit ruk is
Riep iemand moonswatsj?
Patek sah