Czapek & Cie only

Geen mening Henk. Feiten. Gewoon kijken en je ergens in verdiepen.

Stootje interesseert me niet. Jij begint over vervuilen topic en dat wij weg moeten wezen enz. Dus ik leg uit wat ik daarvan vind.

1 like

Gedaan, en ik zie het anders.

1 like

Details

2 likes

Klopt. Maar goed, mijn punt is duidelijk lijkt me. Stoppen met negatief leuteren als je niet objectief kunt of wilt beoordelen wat Czapek met de Antarctique in de markt zet. En dat geldt helemaal als je niet eens het verschil ziet tussen een Vaucher in een 15550 en het SXH5 kaliber.

We mogen kritische zijn toch voor dat geld? Jij bent kritische/negatief op een AP, hun op een Czapek. Het mooie van een horlogeforum.

2 likes

Jongens jongens ( en meisjes ) we vergelijken appels met peren kijk nou zelf. Iedereen die eerlijk tegen zichzelf is kiest de czapek

10 likes

Jeetje… :expressionless::sweat_smile:

11 likes

Leuk, die Czapeks…maar het verbroedert niet echt.

Dus, belangrijkere vraag, wat (wie) zouden jullie doen als je als Kinky Tombola winnaar €150,- hebt gewonnen?

• Kleine Aziatische geisha.
  • Grote Nubian princess

0 stemmers

4 likes

Kun je gewoon stellen.

Dat uurwerk :drooling_face: lust voor het oog.

Kun je fotos toevoegen ik twijfel.

1 like

Jij hebt allang gestemd, niet zo doen.

1 like

Alleen voor de lowvision doelgroep.

Kom kom, kijk es goed naar de originele foto?

Band zit op zn einde pols, en door centerlinks die ook alle kanten uit kunnen bewegen steekt ie aan ene kant wat uit

2 likes

ik kan ze beiden laten boeken voor je, maar niet voor dat skere bedrag

1 like

Wel een combi-deal? En graag naar Twente sturen. Thanks.

1 like

Speciaal voor jou een plaatje van een willekeurig Vaucher uurwerk. Met de cirkeltjes heb ik aangegeven waar niet-machinaal is afgewerkt.

2 likes

Dat kan Dagobert niet schelen.

Ik heb niet echt een mening.
Vind het wel een leuk horloge. En ik hou van wat hype. Daarom volg ik dit.

Omdat een paar horlogemaatjes er erg enthousiast over zijn vind ik het interessant om te volgen.

En natuurlijk is het nog leuker wanneer je gevoed wordt door foto’s waar kritiek op te leveren is er nog een schepje bovenop te doen.

Maar mijn mening. Als je voor 20k+ een horloge koopt met een afwerking wat je bij een 5k horloge nog niet verwacht. Dan gaat er toch wat mis.

Dan moet je als potentiële koper niet boos worden naar blij zijn dat er onafhankelijke ogen meekijken en kritisch zijn waar jij (een figuurlijke jij ) op een roze afwacht/aanbetaal wolk aan het masturberen bent op je nog te verkrijgen NA.

Beter annuleer je die shitzooi en ga je meelachen met ons naar degene die er nog wel heil in zien.

Rijke tatas die werken op de Zuidas enzo.
:smiling_face_with_three_hearts::sunglasses::fire::+1::v:

Peace

13 likes