Mooi hoor!
Gebeurt hier nog wel eens wat? Zijn er nog mensen die de Antarctique of andere Czapek in back-order hebben staan? Of hem wellicht overwegen?
Het kan toch niet zo zijn dat de hele storm is gaan liggen voor er ook maar eentje is uitgeleverd hier?!
Lijkt er wel een beetje op al houd ik niet bij wie m wel allemaal gereserveerd hebben. Zou t jammer vinden als geen een op t forum zou verschijnen.
storm in een glas water
Het merk is niet veranderd, noch de sympathieke dealer die het aanbiedt. De horloges worden alleen maar beter zelfs. Ik heb zelf mijn eigen redenen om er vanaf te zien maar dat zo veel mensen dat tegelijk doen vind ik wel opvallend. Het lijkt wel domino.
Jawel hoor, onder aan de home pagina links.
De markt zit wat onder druk.
Ipv dikke ācashā pakken na kopen & vlot flippen kost het nu geld. Dan houdt 't snel op.
Als gzsaspek direct de top had neergezet ipv steeds beter te worden, was het denk ik wel anders geweest.
Ik merkte wel een verschil van band toen ik het horloge in mijn handen had. Mooi afgewerkt, uurwerk is fantastische. Plaat ook erg gaaf.
Bij Rolex, PP enne AP vinden jullie het niet erg om 4 jaar op een lijstje te staanā¦
Ik ook niet, maar prijs blijft het belangrijkste uiteindelijk. Daar heb ik vd week een PP op laten gaan. Niks met resell te maken, maar het maakt dingen soms wel makkelijker.
Kuch, gouden Omega, kuch.
Waar komt die zich herhalende haat tegen Czapek toch steeds vandaan? Steeds dezelfde mensen die hier, licht geƫmotioneerd, iets tegen Czapek inbrengen.
Zo te lezen zijn er 87 member die er een hebben besteld.
Heeft iemand hem al geleverd gekregen?
Die kunnen hem vast niet betalen
Het is eigenlijk voornamelijk Lasteraar. Het lijkt alleen meer omdat hij het steeds onder een ander account doet.
Ikzelf ben oprecht geĆÆnteresseerd in het verloop van deze hele saga omdat het nogal opmerkelijk is, op zijn zachtst gezegd.
Wat een raak verhaal voor een nieuw lid.
Ik denk wel dat je gelijk hebt. De draai van de markt na inflatie, rentestijgingen etc. heeft zeker ook effect op luxegoederen zoals horloges.
Daarnaast denk ik - en dit is misschien wat controversiƫler - dat het als nieuw merk belangrijk dat je, na het creƫren van momentum/hype in allerhande media, je daar toch wel vlot van moet kunnen profiteren. Een lange levertijd betekent vaak ook een lange bedenktijd voor de potentiƫle kopers. Dan kan de hevigste FOMO zijn gaan liggen, en/of is er weer iets nieuws dat de aandacht trekt.
Dit en het verhaal van David zijn samen denk ik wel 90% van het antwoord.
Dat het bedroevend is afgewerkt ben ik het niet helemaal mee eens, maar er zijn zeker verbeterpunten. Voor 23k mogen er wellicht niet zoveel verbeterpunten zijn, zeker niet voor een ānieuwkomerā.
Hier heb je toch niet je AK voor weg gedaan he
Nee. Klein prijsverschil. Kwamen er niet uit.
Aha. Treurig.
Eigenlijk gek dat hij nog niet ontmaskerd is door het beheer.