Czapek & Cie only

Hij kan niet in off topic, daar zit de vlagbrigade meestal

4 likes

En (vrijwillige) dragers van het klassenboek

7 likes

Ik ben voorstander van zijn aanwezigheid. Anders is er ook geen hol aan. Ontopic:

6 likes

Eens. Al vind ik de naam @Omegaswatch niet zo catchy. Davidoff een optie misschien?

3 likes

FTFY

1 like

Ik vind hem wel heel fraai met witte plaat Jantje.
Ik geef m’n geld (prijs niet haalbaar voor mij) wel liever uit aan deze czapek dan aan een groene sub (grijs) die op 3/4e van de prijs zit.
Bij Rolex slikt men alle imperfecties als zoete koek, maar over czapek blijft men maar zeiken.
Oh Lasteraar, fijn dat je weer terug bent. :slight_smile:

3 likes

Dat men imperfecties bij Rolex slikt voor zoete koek is een feit. Geldt ook voor de zogenaamde Holy Trinity.

Tig jaren geleden hadden ze daar andere naam voor🤪

Blijft gewoon fraai. Zeker het uurwerk. Ik ben er inmiddels ook wel achter dat de afwerking beter kan maar daar wordt altijd aan gewerkt.

9 likes

Dat uurwerk ehh. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Op die rubberband vind ik hem ook wel heel tof. Lekker sporty.

Even weg van de hype rondom glacier blue. Blauw, zwart en wit zijn de mooiere kleuren.

1 like

ik vind het toch wel gave horloge’s,los dat er dingen beter zouden kunnen

Hier een interessant recent interview met de CEO. Geeft goed de dilemma’s en uitdagingen weer.

1 like

Wat een gedoe.
Ik werd gevlagd om reden van???
Veel plezier Czapek liefhebbers, de volgende keer kom ik graag een vorkje meeprikken :innocent:

Vanmiddag is een nieuwe titanium-versie van de Antarctique gelanceerd.

*Edit Hij kost maar 32.000 CFH ofwel 32.454,90 euro.

6 likes

Dat is heel veel geld.

Toch wel gaaf ding met unieke look.

Dat is wel erg aan de prijs! Wel een strak design

Saai. :yawning_face: