Ik heb dat allemaal zo eens zitten lezen, Googlen en bekijken, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik m’n mening moet bijstellen over Fortis. Het is cooler dan ik in eerste instantie dacht, ook al heb ik niks met lucht- en ruimtevaart-marketing. Ik vind de merknaam nog steeds niet zo cool (bank), maar dat mag de pret niet kreuken.
Wat leuk man! Positiviteit ten top. En Fortis Watches kan er niets aan doen, dat een bank deze sterke naam ooit heeft genomen.
Over geschiedenis gesproken. Ik heb bij deze het jubileum boek in PDF bijgevoegd. Of had je die ook al gevonden.?
Dat is dan weer mooi van een forum.
Echt 50mm waterresistant?
50mm, 5cm, of 0,05meter…
Aangepast. .
50mm is wel heel teleurstellend.
Dit is toch wel zo simpel !
ORIS !
(Dit is wel z’n grotere broer trouwens)
Ze zijn trouwens allemaal best mooi. Maar ORIS is voor mij wel de mooiste
En dit
En dit is ook wel een goede tip
Succes met je keus !
Datum op vier houdt mij ook al drie jaar tegen. Als dat een no-date was…Pffff.
Best subtiel toch?
Zo subtiel dat ik 'm zonder bril niet kan lezen. Pffff.
Juist goed dan toch
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik voor een tool-horloge op staal waarschijnlijk de keus zou laten vallen op de Archimede Outdoor Protect, als ik echt naar het toolgehalte kijk, en er mee kan leven nooit een knappe leren band te hebben.
Misschien zou ik de zwarte nemen en dan Archimede’s groene canvas-bandje bij bestellen. Is de goedkoopste optie van alle modellen die @jeronimo aandraagt, maar ook direct de beste specificatie.
Waarom koop ik toch geen Sinn? Ik heb daar al drie jaar een soort van half-Sinn in, maar het lukt maar niet.
Dat heet be-Sinn-ing Kan geen kwaad. Maar tja…ik zeg ga er nu naar eens voor.
Hij staat tenminste toch al mooi horizontaal. Anders had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.
Oris is mooi, maar ook de duurste in dit geval. Ik ben benieuwd als het geen Oris is of nog steeds zo veel mensen dit model mooi vinden. Voor mij valt deze af.
Ik heb een vervanger gevonden, Ook erg mooi.
Kun je je er ook niet aan storen
Gaaf ding zolang ie niet gepolijst is.
Foei FATC , de DS30 is niet 100 maar 200 meter waterdicht, gemaakt van dat hele fijne geharde antimagnetische duikboot staal wat niet kan roesten, heeft dat aardige kroon systeem en is nog geen centimeter dik. Dat horloge lijkt wel speciaal voor jou gemaakt man!