Volgens mij bestaat die wijzerplaat alleen bij de 36mm versie.
Dit is correct.
Ook in 34mm
Ik voel met wat bezwaard dat ik met wat reacties het topic wat vervuild heb dus: inderdaad, deze blauwe Explorer wijzerplaat bestaat alleen in 34 en 36 mm., beslist niet in 39 mm.
Deze is cooler dan zowel de overige OPâs als ook de Explorer. Mooi ding.
HĂ©, die mensen werken ook maar in een winkel hoor. Ik bedoel: Retail is nou niet het meest verheffende wat ik kan bedenken, dat is ook maar gewoon volk.
Als je een pak aan moet ben je geen echte baas.
Dat dus. Daar zouden ze eens iets aan moeten doen.
Veel leuker spul dan hierboven.
Tof ding, de zeigerdatum. Ik vind de groene ook mooi, maar dan in staal graag.
Yup.
Yup.
Liever niet.
Boeien? Ik koop geen horloges om aan het personeel terug te denken. Al moet ik zeggen dat degene die mij een GS verkocht in die zaak wel echt, echt een liefhebber was. Hij had nota bene een heel oude Lord Marvel Hi-beat om, we hadden een leuk gesprek over vintage jagen op de Baai.
Ze hebben Squale. Daâs altijd leuk.
Zo wordt het wel steeds meer. Helaas zijn veel winkels in mijn beleving irrelevant, achterhaald en voorzien van slechte inkopers.
Dan mag de dame nog een half jaartje doorleren ok 36 dus!!
Dan was je zeker met 2 autoâs. Want 12 euro per uur bestaat niet.
En doe gewoon ditâŠ8 euro per 24 uur :
Yep, Dat doen wij ook altijd. 1x een kort dagje bij de Bijenkorf geparkeerd, was ergens in de âŹ40,- Dat doe ik dus nooit meer⊠We dachten niet lang weg te blijven
Laatst middagje de auto neer gezet bij het annefrank huis,
Magere 10 per uur
Ik weet niet waarom maar ik denk dat we het er allemaal mee eens zijn dat je voor dat geld een Rolex wil en geen GS, terwijl ze soms toch écht wel mooier zijn!
7,50 per uur max op straat, kan het niet duurder maken.
Ik loop de hele dag dit soort bedragen op te zoeken voor mijn werk, dus zit er met mn neus bovenop
Dat denk ik dus niet.
Haha ze kan zo door naar trustlevel 2 tijdje geleden ook wezen passen voor een GS. mooie horloges hoor! Maar ik hoor hetzelfde stemmetje
+ kan niet helemaal over quartz heenkomen ( automaat ligt buiten mân range)
Leuk pas verslagje en mooie watches gepast. Vind de DJ weinig instap heb zelf de OP in het rhodium mort zeggen dat het me iedere keer weer imponeert
Parkeren doen we in de Stopera en ik trakteer op kebab!
Dat is de meest aparte woordencombinatie ooitđ.
âŠwat sommigen zullen noemen, een âcontradictio in terminisââŠ
Met de auto naar amsterdam centrum is sowieso voor noobs.
Beter in een ander stadsdeel parkeren en dan met de tram.
Of met de trein.
O ja, dat is de term; was te lui om te zoeken en te slecht in Latijn om wat te proberenđ .
Er is zelfs een Invicta Boutique in BataviastadâŠhorrible
âŹ5 voor dagkaart parkeren Oosterdok. OV is (bijna) duurder