Nee hier wordt het weer rechtgetrokken door ‘Bataviastad’
Wijzelf hier op HF zijn niet repre voor de gemiddelde klant daar. Of bij welke zaak dan ook. Het gaat mij dus niet zozeer om de inhoudelijke kennis die ze (wellicht) hebben maar meer om de zakelijkheid waarmee die jongens hun werk doen en de schijnbaar complete afwezigheid van iedere vorm van enthousiasme of passie voor horloges (en mss zelfs voor Seiko). Kan ook het beleid zijn van die boetiek (zo beter @utrecht2 ) maar zo zou ik mijn zaak niet (laten) runnen iig…
Ja maar je staat ook continu vast overal.
Haha, Hollandse nuchterheid👍🏻
Waar? Geen last van gehad (niet rond filetijd op snelweg geweest, weg naar Oosterdok geen last gehad van opstoppingen)
Verschrikkelijk stukje winkelgebied he. Wat een pauperzooi inderdaad.
Rijden in het centrum is bijna altijd een verschrikking.
Heb er 20 jaar gewoond. Nu net een paar jaar weg.
Qua drukte echt een verademing.
Op zondag parkeren rond/in de Van Eeghenstraat, naast het Vondelpark.
Hele dag gratis.
Lekker virtueel even met jou wezen shoppen dus
Dat denk ik ook niet. En velen met mij. En velen met @tompj, zie ik net.
Komt nog wel.
De tram is voor paupers en mensen die er geen bezwaar tegen hebben om tegen half amsterdam op te staan rijden. Ik loop liever op blote voeten door vijf kilometer glasscherven dan dat ik me in een tram verplaats.
Ok, als jij het zegt.
OK.
We leggen een glasschervenbaantje aan van 10 meter lang.
Vraag:
Hoeveel keer moet @Fate_Amenable_To_Change heen en weer
lopen om aan de 5 Km te komen?
Ik denk dat er dan slechts kale botjes aan je onderbeen bungelen
Hoop het. Hi is namelijk prachtig. Was een sbgv225 gaan passen laatst, maar de blauwe was net de dag ervoor verkocht. Denk dat dat al een hele hoop had gescheeld. Ben erg gevoelig voor blauw
@Fate_Amenable_To_Change is die van jou zelf ?
Even kleine noot… ik snap je echt wel hoor en ben het ook wel met je eens dat je als klant ook echt wel rekening met de winkelier moet houden…
Wat een prachtig ding blijft dat toch. SBGV239? Wat kost zoiets (afgezien van de $3100,- op GS site zelf)
Mooi verslag!
Ik heb gisteren en vandaag nog voor S&C gestaan, beetje windowshoppen, maar ben er niet naar binnen gelopen (wat die twee twintigers met trainingspak weer niet weerhield) omdat ik het door jou beschreven verslag herken.
Voor wat betreft de documentatie:
Die heb ik gisteren ook meegekregen

Ook het gevoel van prijs in relatie tot iets waar Seiko op staat, is herkenbaar. Maar daar heb ik gisteren en ook vandaag heldere gesprekken over gevoerd met de verkopers. Die hebben mij toch al een beetje bewogen in de gedachtegang.
Succes en veel plezier in de verdere exploratie van de bijzondere horlogewereld!
Leuk verslag om te lezen en de bijbehorende foto’s zijn altijd leuk om te zien:grin:
Hoop dat je binnenkort je droom klok kan kopen.
Nice story and great choices. I’m about to do the same one of this weekends and top of my list is the Gassan HQ so hopefully I’ll get the same positive impression.
Thanks for your insight!
Leuk verslag @Dao. Dankjewel.
De rode Oris staat je goed trouwens. Maar kan me idd voorstellen dat deze kleur snel gaat vervelen.
Succes met de jacht!