Jazeker.
In Europa staat ie voor 3500 list, maar ze riepen een prijs waarvan de verkoper dacht dat het tien procent korting vertegenwoordigde, terwijl het eigenlijk 26 was. Die hebben ze ook nadat de echte prijs bekend werd, toch gehonoreerd.
Jazeker.
In Europa staat ie voor 3500 list, maar ze riepen een prijs waarvan de verkoper dacht dat het tien procent korting vertegenwoordigde, terwijl het eigenlijk 26 was. Die hebben ze ook nadat de echte prijs bekend werd, toch gehonoreerd.
Zo! Geluksvogel! alsnog wat een prijs, maar dat terzijde
Donāt sweat it. Dank voor de inspiratie!
https://www.horlogeforum.nl/t/zondag-samenvatting/231883/47?u=jurk
Leuk verslag! Amsterdam ligt er mooi bij in deze koude zonnige dagen. Dan is het lekker slenteren. Je verwoord het zoals ik het ook ervaar: het klopt allemaal, die GS afwerking, maarja⦠het is geen Rolex. Ik denk overigens dat Rolex zoān kast ook kan maken hoor. Die knowhow en expertise hebben ze ongetwijfeld in huis en indien niet hebben ze wel de middelen om het in huis te halen. Het is dus een keuze. Het blijven toolwatch horloges. Sporthorloges. Daar horen dergelijke details in mindere mate op thuis. Relatief prijzige toolwatches, dat dan weer wel. Echter, er zit kwa prijs ook nog een hoop boven.
Teleurgesteld in 17:00 sluitingstijd akkoord. Maar boos?
Nogmaals, leuk verslag!
Ps. Op de Elandsgracht zit ook nog een zaakje die tweedehands Rolexen doet, voor wie het mocht interesseren. Kun je meepakken als je AVW aandoet.
Groeten
Fatsoenlijk gepolijste wijzers van de juiste lengte horen op elk horloge thuis. Als Hamilton en Stowa het redelijk kunnen doen voor zeven honderd ballen zou je verwachten dat bepaalde bedrijven met hun knowhow het toch zeker voor zeven duizend zouden kunnen.
Maar net wat je zegt, GS is inderdaad geen Rolex. Als eigenaar van een macro-lens ben ik me daar terdege van bewust.
Daar heb je wel een uitstekend punt. Boos word ik zelf alleen nog als ik aan al die geriatrische christendemocraten denk die hier de polder lekker 1950 willen houden terwijl 15km verder naar het Noorden gewoon op zondag gewinkeld kan worden.
Dat winkels op zaterdag om 17:00 dicht gaan? Fact of life, daar hebben we internetwinkels voor. Met zondagslevertijden.
Wat nog veel erger is : ze zijn dicht op zondag
Nee geintje, ik snap ze wel. Het is niet een tokootje met alledaagse horloges, dus vind maar goed en betrouwbaar personeel wat een vintage van 50.000 (of 80 ) kan verkopen. Ze hebben best wel wat liggen namelijk
Voor de geĆÆnteresseerden, kijk maar even :
Allemaal leuk die micro details, zouden ze ongetwijfeld ook kunnen, maar het boeit ze denk ik geen reet. Net als het mij - en velen met mij - geen reet boeit of die wijzertjes nou scherp zijn of niet, onder een supermicroscoop. Dat is niet waar Rolex voor staat. Is het slim? Ik weet niet, maar last time I checked lagen er geen rijen voor de winkels van Hamilton⦠en je weet wel bij wie wel
goed verhaal. En ook gewoon de waarheid ( even buiten het Rolex-hypeverhaaltje om dan, maar dat is even wat anders).
Mooi verhaal, Dao! Ik sluit me aan wat betreft de Grand Seikoās. Man, wat kan ik daarvan gaan kwijlen. Een feestje om de Seikoshop binnen te gaan en altijd welkom. Wat betreft Gassan: echte chic weet jan en alleman op zān gemak te stellen en zich thuis te laten voelen. Dat noem je: klasse. En Gassan heeft die klasse kennelijk, zoals ook Steltman in Den Haag die heeft.
Leuk om bij @AmsterdamVintageWatches binnen te zijn geweest! Zie je het voor je? Een geblindeerde wagen stopt buiten openingstijd voor de zaak, twee vrouwen, waarvan eentje klein en tenger, stappen uit en gaan bij Jasper naar binnen en kopen losjesweg een stuk of wat Rolexen, terwijl ze gewoontjes aan de babbel zijn. Ellen Degeneres! En jij was daar ook! Man, heb je de grond daar niet gekust? Naar verluidt heeft Jasper de zaak niet meer gestofzuigd sinds dat bezoek. Vandaar die lucht!
Haha je weet het mooi te brengen Hendrik Groen
Leuk verslag Dao! Een dagje horloges passen met de familie; betere zaterdagen zijn er haast niet
Maar de OP die je gedragen hebt met de 3-6-9 uurmarkering is toch alleen in 36mm beschikbaar?
Indien je uit de buurt komt kunnen we wel een koffie / biertje (doorhalen wat niet van toepassing is) drinken. Ik heb een Reduced
Verder een leuk verhaal. Top dag gehad als ik het zo lees.
Ja. Zo boos.
okee mensen nu al een paar keer aangegeven dat je het gerust met een knipoog mag nemen
Dankjewel
Klopt, de dame zei maar dat het 39mm was, ook nadat ik aangaf geen verschil te zien. Foutje denk ik, zoals hierboven in de comments idd geconstateerd.
Thnx, hou het in gedachten (regio Rādam), maar zoals ik aangaf was ik niet echt verkocht toen ik ām zag. Niet helemaal mijn ding blijkbaar.
Ah dacht dat je de reduced niet had gezien in Aādam, vandaar
Nou wel een 38mm versie maar geen reduced⦠kan dat?
Deze:
Omega Horloge Speedmaster 38mm Co-Axial Chronograph 324.30.38.50.01.001
Bij mij is de stand Rolex : Grand Seiko tot op heden 0 : 5. Dus voor dat geld wil je een GS, en geen Rolex, omdat een GS altijd mooier is.
Apple?
Want dat is echt, echt het enige horloge (of telefoontje, of ander gadget) waar ik feitelijk rijen voor de deur heb zien liggen. In meerdere landen.
Tja, en dan loop ik afgelopen september op Tech beurs IFA in Berlijn, loopt daar 80% van het volk met zoān horloge van de fruitboer.
Ik werd serieus door iemand aangesproken die een foto wilde nemen van mijn Seamaster .
Was even beducht op de voetbaltruc maar het was een echte liefhebber die ook geen Watch meer kon zien.