Heb ik net mijn hagelnieuwe Sinn 104 A binnen, direkt van Sinn zelf, na drie dagen om de pols houdt hij ermee op!
Seiko’s, Vostok’s, Seagull, Citizen, nooit enig probleem, en nu houdt mijn eerste “dure” horloge het al na drie dagen voor gezien.
10 over 7 's ochtends stil blijven staan en dat was het. Opwinden, draaien van de wijzers, het helpt allemaal niet.
Al een mailtje naar Sinn gestuurd maar nog geen antwoord.
Het zal allemaal wel goed komen want ik heb best vertrouwen in de garantie van Sinn, maar nu moet ik weer in mijn beste Duits overleggen, het horloge verzenden, wachten…
Positief is dat ik nu ik 'm even moet missen ik wel zeker weet dat dit wel het horloge voor mij is. Ik dacht eerst dat het wat groot was maar ik ben nu volledig overtuigd.
Het maakt de frustratie zo mogelijk alleen maar groter.
Wat ontzettend rot!
balen, man.
Maar komt vast goed met Sinn !
Hè bah!.. Heel vervelend!! Komt vast goed😀
wat een gedoe, Wahnsinn, maar komt vast wel goed
Adem in, adem uit DrSpeed…
Komt wel goed…
Does ze German don’t speak ze English?
Gewoon in engels communiceren, zal ze toch wel lukken?
Zo heeft elk nadeel nog z’n voordeel: Dat je er op deze wijze achter komt dat dit het horloge is dat bij jou hoort!
Heel vervelend , de eind controle komt bij veel merken tekort .
Mooi horloge man! Wel klote voor je…
Misschien nog ff snel een plaatje voor hier op het forum?
Dat is spijtig maar zal zeker wel in orde komen…
…komt goed:wink:geduld hebben
Rot om te horen, mocht je vertaal hulp nodig hebben dan laat het maar weten.
Balen, helemaal bij een spiksplinternieuwe klok lijkt me! In ieder geval gefeliciteerd met de goede smaak, de 104 is prachtig idd, al zou ik de cijferloze variant prefereren.
Het is niet onwaarschijnlijk dat het een Sellita issue is. Het euvel trad na 3 dagen op, welk merk met een non manufactuur werkje zou dit er bij de QC uitgefilterd hebben? Ben wel benieuwd hoe goed ze het probleem oplossen (inclusief communicatie en snelheid).
Als je nog geen draagsporen ziet zou ik even rondom foto’s maken. En als je wel draagsporen ziet ook trouwens.
Succes en hou ons op de hoogte.
Hij had er blijkbaar geen sinn meer in.
Balen maar mooi dat het zeker jouw horloge is!
Hij had er blijkbaar geen sinn meer in.
lol
Eigenlijk raak je hier een belangrijk punt:
Je koopt en draagt de meest ‘eenvoudige’, lees goedkope klokjes, en dan
na veel wikken en wegen ga je voor de bijl:
Je koopt er 1 die een hogere listprijs heeft en qua merk een segmentje ‘hoger’ ligt.
En dan krijg je een klote ervaring.
Juist het betalen van veel geld doet de pijn dieper inwerken.
Dat kun je voorkomen door gewoon je centjes te besteden aan topklokken in een betaalbaar segment.
Laat je niet gek maken door degenen die denken dat het pas interessant wordt als je veel muntjes moet/kan neerleggen.
Daarmee voorkom je ook deze desillusies ( ook onderhoudskosten kunnen nadien een behoorlijke dumper worden)
groet M
Heel vervelend, maar kop op, komt best goed.
Balen. Hopelijk dat je er weer snel v kunt genieten.
Ik kocht een paar jaar geleden een nieuwe oliegevulde Sinn UX in Kleve (D). Op het terras bewonderde ik mijn aanwinst met een goed glas Weichsenbier en mijn vreugde was groot. Totdat er glimmende sliconenolie over mijn hand liep wat uit de UX stroomde. Direct terug naar de dealer en ingeleverd. Een maand later kon ik hem halen maar
de lol was er wel even vanaf. Sterkte!
Dr. Speed, wat een erg nare ervaring met Sinn deze keer toch.
Sinn staat bekend om zijn goede klantenservice en aftersales,
aandacht voor de clientele is daar zelfs een goede waarborg.
Ik wens je alle goeds met ‘zeker jouw klok’, zoals je aangaf.
Het wachten is altijd vervelend, maar daarna: ‘de beloning’.
JB
Geen leuk verhaal. Maar het verlangen is alleen maar groter geworden. Je hebt er niks aan maar het komt vast goed!