Datejust alternatief rond de 2.5K, suggesties!

:heart:

Ik zie net dat de link die ik plaatste van een iets andere model is.
De Longines op de foto is van de Spirit Bucherer Blue collectie.
Blijkbaar enkel bij Bucherer boetieks te koop als ik het internet moet geloven.

1 like

“Spirit Automatic L3.810.2.99.2 - Bucherer” https://www.bucherer.com/de/en/watches/longines/longines-spirit/1340-469-8.html

Dit is de juiste.

1 like

Iedere Breitling…. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Moet zeggen dat ik de ref die je stuurde (verkeerde) misschien nog wel gaver vind haha

1 like

Oh jazeker wel. Da’s mijn Grand Seiko SBGV239. Die zijn alleen nog uit Japan te halen en dan nog vaak gebruikt, want ik geloof niet dat ze nog worden verkocht door GS.

Topic met dank aan @Zuid.

5 likes

Net even het topic en wat filmpjes bekeken. Eerste wat in mij opkomt is dat het de plaats van de sarb033/35 heeft ingevuld.

Het is dat ik de sharp edge seiko heb gekocht, anders had ik de blauwe variant van citizen meteen besteld.

1 like

Deze is uit de markt, vond m’n eigen tip zo goed dat ik m zelf heb gehaald :rofl:

4 likes

:rofl: ouwe snoeperd

1 like

Hèb je foto van het uurwerk?

Ik ga 'm niet openmaken voor een foto.
Dan kan er stof etc. inkomen.

Je kunt via google afbeeldingen vinden.
Ik heb 'm bij de horlogemaker gezien na servicen en het is een mooi uurwerkje, met 22 ct gouden rotorgewicht.

1 like

Ik heb wellicht wel iets interessants voor hem, stuur me even een PB als je interesse hebt

Teveel comments om te lezen. Voor 2,5-3k heb je al gauw een leuke vintage Rolex Date 1500 of 15000. Echt Rolex, stukje geschiedenis en zeker Datejust-achtig.

1 like

Ouwe rommel van een ander :grin::see_no_evil:

Ik lees vintage Datejust in zijn bericht, dus ga er even vanuit dat ik, hij en zijn vriend er anders over denken dan jij. Ik ben erg blij met mijn ‘oude rommel van een ander’. :slight_smile:

1 like

Ik wist niet of deze een open caseback had

Yep, met een grote gouden plak erop.

1 like

Tony wel.

Ik heb vóór mijn Rolexen een Speedmaster daydate gehad. Wou dat ik hem nog had, zat lekker, mooi horloge. Volgens mij rond de 2.5k nu.

5 likes

Exact binnen budget…

3 likes