De acceptatie van Chinese horloges

Ik heb deze, een van mijn favoriete horloges.

image

Hoezo acceptatie??
Ik snap niet wat daar verkeerd aan zou kunnen zijn automaat verschrikkelijk nauwkeurig.
En ziet er goed uit ook.

4 likes

En dit dan, nog fraaier dan de voorkant :innocent:

5 likes

Ik zat net weer eens op Ali te snuffelen, de vrouw wilde All you need is love kijken, en toen kwam ik deze tegen. Mooi klokje wel, maar is dit een eigen ontwerp of een schaamteloze kopie van iets?

3 likes

Dat vind ik ook.
Waterdicht 200 meter! Mooie lange wijzers.

Wat kost nou zoiets?

80 euro 🥲

Correctie, 75 euro en gratis verzending. Met NH35. Misschien moet ik maar gewoon eens op die knop rammen…

Zeg het maar…

2 likes

Vrij schaamteloos wel :clown_face:

2 likes

Ach ja, het scheelt in ieder geval bijna 1000E.

1 like

Muah. Helemaal identiek is ie ook weer niet.

2 likes

Vaderschap word je mild van.

1 like

Wanneer de Chinezen zelf unieke horloges gaan maken kunnen de Zwitsers inpakken net zoals de Engelsen en Fransen na 1800.

Deze lag vanmiddag bij timco. niet op de site. Slechts paar kleine plekjes

1 like

Ah. Khaki king komt in de buurt.

1 like

Net de knoop doorgehakt en besteld. Wel met PT5000. Als je dan toch voor Chinees gaat. Is volgens mij vergelijkbaar met een SW200.

3 likes

In deze kleur trouwens:

Ben erg benieuwd, lijkt me mooie beater. Heb nu alleen vintage en hoewel sommigen minder gekost hebben dan deze, zijn die niet vervangbaar. Deze wel.

3 likes

Ik heb een Merkur dresser besteld. Voor zover ik weet is dit een hommage van een Chinees model uit de jaren 70 en er zit als ik me niet vergis een inhouse Merkur handwinder kaliber in.
Persoonlijk vind ik dit nog wel kunnen qua “jatwerk” gehalte…

6 likes

Ook ik vind gewoon dragen wat jij mooi vind en niks aantrekken van al die moraalridders…

4 likes

Als je goed zoekt, vind je af en toe best wel mooie horloges (vind ik zelf dan).

3 likes

Niet mijn smaak maar het komt me niet bekend voor dus wellicht een leuk eigen ontwerp?