Iets weggeeft van, of een schaamteloze kopie?
Ik heb mensen ook horen zeggen dat zij dit een hommage/ kopie vinden. Dit omdat hij een fluted bezel, een jubilee en een dstumvenster heeft. Maar iedereen ziet toch wel dat dit geen Dstejust is?
Iets weggeeft van, of een schaamteloze kopie?
Ik heb mensen ook horen zeggen dat zij dit een hommage/ kopie vinden. Dit omdat hij een fluted bezel, een jubilee en een dstumvenster heeft. Maar iedereen ziet toch wel dat dit geen Dstejust is?
Waar maak je je dan zo druk om?
Ik twijfel!
Er gaat trouwens iets niet helemaal lekker met je ‘a’ …
Zelden. Een paar keer met mijn Datejust en een enkele andere keer gewoon omdat ze mijn horloge mooi vonden. Dus wat ik zeg: als mensen mij aan zouden spreken op een horloge dat niet echt is, zou ik door de grond kunnen en willen zakken. Misschien mijn gebrek hoor. Maar ik ga ook niet in een nep BMW of een nep Mercedes rijden als die er zouden zijn. Daar voel ik mij te trots voor. Dan liever in een Fiat die echt herkend wordt als een Fiat.
Alleen liefhebbers. Ik kijk ook altijd of ik iets herkenbaars zie om andermans pols.
Mijn s is stuk Og ik heb te dikke vingers
Mijn punt is dat ik vind dat iedereen op dit forum geaccepteerd moet worden , welk horloge hij of zij ook koopt of draagt. Door een bepaalde groep users wordt je meteen gecanceld als je een hommage laat zien. Er wordt door deze groep met een hoop dedain neergekeken op de groep die de hommages laat zien. De strekking van het verhaal is dat we allemaal een ding gemeen hebben met elkaar: Polshorloges ! Of dit nou een hommage is of niet , dat moet niet uitmaken.
Hij lijkt erop. Tsja. Daar heb ik dan om de een of andere vage reden minder moeite mee, omdat Rolex ze zo al tijden niet meer produceert. Gekke gedachterkronkel niet? Daar moet ik dan ook bij zeggen dat ik er ook geen problemen mee zou hebben als een Chinees dit zou doen. Voor de duidelijkheid. Ik heb echt hè-le-maal niks met Invicta, maar dit hebben ze leuk gedaan.
Wat is er mis met Fiat …
Zoek & vervang “hommage” door “kopie”. En verder @Remsjo, het is maar een forum hè! Wat kan jou het schelen wat anderen van je (horloge) vinden. Als geschreven, relax.
Valt best mee. Ik denk dat dit juist is wat een hommage zou moeten zijn: een teruggreep naar iets leuks uit het verleden. Als Rolex het zelf doet is het een reissue
Iedereen moet ook geaccepteerd worden, maar dat betekent toch niet dat iedereen jouw horloges moet waarderen?
Mooie autosleutel. Niks mis met Fiat, mijn ouders hadden er ooit ook drie. Daar hebben we wat avonturen mee beleefd.
Jij omschrijft inderdaad naar wat in mijn beleving een hommage zou moeten zijn.
Nee
Blijft een prul
Voor de sfeer…
42mm…0.6K…direct beschikbaar…band van 22 ipv 20…en ik heb geen probleem mee…is heel goed als daily watch en als iets moet mee gebeurd zal ik niet van sterven…en ja ik draag rechts en de crown is ook aan de perfecte kant…I Love it !!
(Zal toch ooit de deur van een AD gaan duwen om te zien wat is nu de mogelijkheden zijn voor een echte Pepsi )
Temu?