Geloof mij, die chick glijdt echt niet van der stoel als ze tijdens jullie date die Chinese prul om je pols ziet glimmen.
Daar zijn ze wel 3 tientjes
En dat is waar het over gaat! Dat ik er niet mee over straat zou gaan zal jou verder een rotzorg zijn, immers jij bent er blij mee …
Het kan dan wel maar slechts een forum zijn
maar het is vandaag de dag wel een medium waarbij men volledig anoniem alles kan spuien wat je maar wilt, alsof het een uitlaatklep is. Niemand die je iets kan maken terwijl je andere door het slijk trekt om je punt te kunnen maken. Lekker decadent!
Zoals Junior ook aangeeft: bij hommage zit ook wel een beetje het pijnpunt. Het is geen hommage. Het is een kopie. Het wordt hommage wordt onrecht aangedaan om het horloge een vorm van misplaatst cachet te geven. Als mensen het gewoon eerlijk een kopie zouden noemen, zou je mij een stuk minder irriteren.
Opblaas hommage. Weet je wat een echte kost
Je neemt het echt allemaal véél te serieus!
En dat terwijl je nog wel zo’n mooie voornaam hebt …
#MeToo
Ik ga te bedde mannen, mooi geweest.
Dat valt hier echt wel mee. Als je grof bent wordt een post gelijk verwijderd. Ik ben wel eens scherp, dat geef ik toe, maar grof nooit. Er zijn wel eens posts van mij verwijderd waarvan ik dacht: is dit nou daadwerkelijk zo ernstig?
Wat een kansloos geneuzel deze thread. Mensen zijn er hier echt op uit om een beetje te te rellen.
Kopieer je iemand zijn tekst? Of is het een hommage?
Dit is natuurlijk persoonlijk, wat jij scherp vindt kan een ander normaal of juist wel grof vinden. Tegenwoordig moet alles zo gewogen worden. Wat in een f2f gesprek nooit zo zou escaleren, kan achter het toetsenbord helaas wel. Dat is jammer.
Nee joh.
Ronnie trekt heus geen 2 jaar oud China-topic van de plank omdat jouw chinakloontopic net dichtgevlagd is zodat hij lekker door kan dr̶o̶l̶l̶e̶n̶ gaan met op niveau discussiëren over horloges…
echt niet.
Ik vind het gewoon een interessante discussie
Er wordt toch keurig gediscussieerd over wat er wel en wat er niet gewaardeerd wordt in horloges. En mijn punt was: ik heb niet standaard een hekel aan goedkope Chinese horloges
Beide kanten hebben wat mij betreft een punt dus een prima discussie is het.
En kudos voor @Remsjo voor het onvermoeibaar oppakken van de rol van de eenzame verdediger van een onpopulaire mening
In het Horloges uit Middle Kingdom topic vind je een oordeelvrije plaats voor gelijkgestemden
Vind dit in tegenstelling tot al die Chinese klonen wel echt een knappert.
Krijg er alleen een hoge
vibe van.
Vind ‘m zo streng, wat wellicht een rare omschrijving is voor een horloge.
Ik vind dit zo mogelijk nog treuriger.
Maar goed, ik heb ook niets met “grappige” tshirts. Beetje hetzelfde niveau.