De acceptatie van Chinese horloges

Precies. China, who cares. Maar rotzooi of een ‘hommage’ :face_vomiting:.

Waar ligt de grens? Dat is soms lastig te zeggen. Maar dat neemt niet weg dat die Pagnani’s of hoe die zooi ook mag heten er heel ver over zitten.

1 like

Pekingeend op pannenkoekjes met Hoisinsaus en lente ui :ok_hand:t2: :drooling_face:

Maar dit beschouwen we doorgaans als een drogredenering, namaak geen eigen ontwerp is, wederom in mijn ogen, gewoon een no-go.

7 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Babi Pangang buikspek (heeft krokante zwoerd) met rijst.

Chia siu, Pekingeend, dumplings, bami en nasi.

1 like

Goede inspiratie voor vanavond. Hoewel ik pekingeend geweldig vind, laat ik het altijd staan, omdat het bij aankomst niet meer krokant is. Dan eet je rubbere eend.

1 like

Daar heeft de babi Pangang spek, geen last van als het goed wordt verpakt op een groot stuk kroepoek om het vet er uit te houden.

1 like

Ik neem vanavond de tijd met de menukaart - heb zin in iets anders dan de standaard hap.

On-Topic:
Iemand nog een SM SN-007 kopen? (62 MAS geïnspireerd)
Full set - mooie prijs :wink:

Er bestaan wel degelijk Chinese high-end horloges maar die vallen hier niet echt in de smaak

Wat hier wél in de smaak valt zijn lekker goedkope mode-accessoires die er duurder uitzien dan ze zijn

Wij zien ons lelijke zelf weerspiegeld in het Chinese horlogeaanbod

6 likes

Je zou ook een juice Tomahawk op de BBQ kunnen leggen :yum:

1 like

Juicy*

1 like

Ik vind dit toch wel een mooie! Mja, Micronesia roots :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb ik al 2 weken achter elkaar gedaan…

4 likes

Goed bezig, Lekker man!! :yum:

1 like

Filosofische toets op HF. Een mens maakt nog eens wat mee zo. :+1:t2:

2 likes

Ik heb ook een mening. :popcorn::sleeping:

lekkkkkerrrrrr

1 like

Deze nummers zijn op niks gebaseerd. 80% van de mensen met enkel Zwitsers? Weet je niet hoeveel mensen een Casio of Seiko hebben?

als ze ergens gevoelig zijn voor status is het China wel, Rolex is daar populair, Longines ook. Veel populairder dan de Japanners

2 likes

Wel bij de jury van de GPHG

De Seagull 1963 is al eerder genoemd als horloge dat goed staat aangeschreven bij liefhebbers.

Ook Agelocer kon nog wel op de nodige goedkeuring rekenen met een horloge met Aventurijn wijzerplaat een jaar of wat geleden, maar toegegeven: het zijn er niet veel helaas.

1 like

Nee, daar ben ik het niet geheel mee eens.

Ik koop iets omdat ik het leuk vind en het binnen het budget past.

Als het er goed uitziet overweeg ik het.
Daarbij mik ik niet op duurder eruit zien dan het is, maar een balans in het ontwerp.

4 likes

Je kunt natuurlijk vers in het restaurant gaan zitten eten.

1 like