Precies. China, who cares. Maar rotzooi of een ‘hommage’ .
Waar ligt de grens? Dat is soms lastig te zeggen. Maar dat neemt niet weg dat die Pagnani’s of hoe die zooi ook mag heten er heel ver over zitten.
Precies. China, who cares. Maar rotzooi of een ‘hommage’ .
Waar ligt de grens? Dat is soms lastig te zeggen. Maar dat neemt niet weg dat die Pagnani’s of hoe die zooi ook mag heten er heel ver over zitten.
Pekingeend op pannenkoekjes met Hoisinsaus en lente ui
Maar dit beschouwen we doorgaans als een drogredenering, namaak geen eigen ontwerp is, wederom in mijn ogen, gewoon een no-go.
Wat bestellen jullie bij de Chinees?
Babi Pangang buikspek (heeft krokante zwoerd) met rijst.
Chia siu, Pekingeend, dumplings, bami en nasi.
Pekingeend op pannenkoekjes met Hoisinsaus en lente ui
Babi Pangang buikspek
Goede inspiratie voor vanavond. Hoewel ik pekingeend geweldig vind, laat ik het altijd staan, omdat het bij aankomst niet meer krokant is. Dan eet je rubbere eend.
niet meer krokant
Daar heeft de babi Pangang spek, geen last van als het goed wordt verpakt op een groot stuk kroepoek om het vet er uit te houden.
Ik neem vanavond de tijd met de menukaart - heb zin in iets anders dan de standaard hap.
On-Topic:
Iemand nog een SM SN-007 kopen? (62 MAS geïnspireerd)
Full set - mooie prijs
Er bestaan wel degelijk Chinese high-end horloges maar die vallen hier niet echt in de smaak
Wat hier wél in de smaak valt zijn lekker goedkope mode-accessoires die er duurder uitzien dan ze zijn
Wij zien ons lelijke zelf weerspiegeld in het Chinese horlogeaanbod
menukaart
Je zou ook een juice Tomahawk op de BBQ kunnen leggen
juice
Juicy*
Ik vind dit toch wel een mooie! Mja, Micronesia roots
Goed bezig, Lekker man!!
Wij zien ons lelijke zelf weerspiegeld in het Chinese horlogeaanbod
Filosofische toets op HF. Een mens maakt nog eens wat mee zo.
Ik heb ook een mening.
lekkkkkerrrrrr
Met “ men “ bedoel ik 80% van het forum. Ik ben van mening dat een hele grote meerderheid op het forum negatief tegen Chinese horloges aankijkt. Dit komt ook denk omdat die 80% alleen maar Zwitserse horloges in zijn collectie heeft omdat het beeld ontstaan is dat dit kwalitatief de beste horloges zijn
Deze nummers zijn op niks gebaseerd. 80% van de mensen met enkel Zwitsers? Weet je niet hoeveel mensen een Casio of Seiko hebben?
ben ook van mening dat men in China minder met Swiss Made horloges rondloopt en zich meer vergrijpt aan de Japanse uurwerken
als ze ergens gevoelig zijn voor status is het China wel, Rolex is daar populair, Longines ook. Veel populairder dan de Japanners
Er bestaan wel degelijk Chinese high-end horloges maar die vallen hier niet echt in de smaak
Wel bij de jury van de GPHG
De Seagull 1963 is al eerder genoemd als horloge dat goed staat aangeschreven bij liefhebbers.
Ook Agelocer kon nog wel op de nodige goedkeuring rekenen met een horloge met Aventurijn wijzerplaat een jaar of wat geleden, maar toegegeven: het zijn er niet veel helaas.
Nee, daar ben ik het niet geheel mee eens.
Ik koop iets omdat ik het leuk vind en het binnen het budget past.
Als het er goed uitziet overweeg ik het.
Daarbij mik ik niet op duurder eruit zien dan het is, maar een balans in het ontwerp.
Je kunt natuurlijk vers in het restaurant gaan zitten eten.