de beste smoes om wéér...

:man_shrugging:

Waarom smoesjes nodig?

1 like

3 likes

Als ze weer met 7 tassen uit de stad terugkomt verzint ze ook geen smoesjes. Dus waarom zou ik dat doen voor een horloge?

Ze vindt (sommigen) zelfs mooi!

ben al jaren getrouwd met gescheiden rekeningen,
ik doe m’n ding en zij doet haar ding, gaat lekker zo :ok_hand:
en op terug te komen op horloges,
ik denk dat het vrouwtje zelfs nog niet weet hoeveel horloges ik bezit,
of ze moet ze heimelijk geteld hebben :joy:

Ik was in de veronderstelling dat het hele topic comedie was.

Ricky Gervais kan het beter uitleggen dan ik het zou kunnen.

7 likes

Hier nog een.

Dat lijkt me een prima aanpak. Wij dachten een nog betere oplossing te vinden door haar passie voor boeken (inmiddels > 3.000 stuks) en mijn passie voor LP’s en CD’s (inmiddels > 2.500) en horloges (genoeg om in een periode van twee weken elke dag wat anders te dragen) wat in te dammen door dergelijke aankopen van haar c.q. mijn zakgeld te doen. Een kwestie van twee extra bankrekeningen en een maandelijkse overschrijving. Het is mij nu om het even wat ze betaalt voor haar boeken, en of ik mijn geld besteed aan muziek, onderhoud aan een horloge of een NA maakt haar evenmin uit, tenzij ik “foute” muziek op een “fout” moment opzet (dus zet ik “Plastic Beach” van Gorillaz op als ze elders is :partying_face:). Deze financiële rem heeft een heilzame werking op ons aankoopbeleid want de kreet op=op heeft daarmee een nieuwe dimensie gekregen.
Toen mijn eerste en enige Grand Seiko in beeld kwam (zie NA: Grand Seiko SBGA211 Snowflake) stelde ze ongevraagd voor die “van de grote hoop” te betalen. De schat…
Samengevat: ik heb geen smoes nodig en kom er rond voor uit dat het allemaal onzin is want mijn Orient automaat van € 120 doet precies wat je ervan verwacht, dus meer heeft een mens niet nodig. Bedenk bovendien de uitspraak van een bedelaar, uiteraard zonder horloge: “you have got a watch, but I have got time”.

4 likes

Ricky Gervais, altijd +1

6 likes

Louis C.K. ook! :ok_hand:

Ohw wacht die kan niet meer :joy:

1 like

“deze had/heb ik nog niet” …

Je moet ze regelmatig goed aanstampen op de manier waarop zij het het liefst heeft. Dan hoef je nooit meer iets te vragen is mijn ervaring.

1 like

Perfect. :+1:

2 likes

Is dat zo kamaraad Chlorophylev?
Jij oale communistische rakker.

Moet deze niet gewoon naar offtopic?

3 likes

“Ben wezen stappen in centrum Amsterdam met de Submariner.” Wel een kostbare smoes want nu duur horloge armer. Maar misschien dat ze al troost toestaat dat je een Seiko 5 aanschaft ter vervanging.

1 like

Op de bank slapen is een ding. Maar een week wel beeld maar geen geluid… :no_mouth:

Mijn vrouw weet inderdaad dat het belachelijke spiegeltjes en kraaltjes zijn. Ook hier geen smoezen nodig, en genoeg respect om haar intelligentie niet te willen beledigen.

Dat gezegd hebbende, ze heeft nu zes horloges en bij mijn voorstel van de Kurono zei ze “ik ben voorzien, dus voor mij hoef je er geen bij te kopen, ook al vind ik 'm leuk”.

Wat is dat toch met terloops seksisme en misogynie hier? Er is zoveel fout, waar te beginnen?

  1. Mijn vrouw werkt gewoon en is in staat om haar eigen kleding te halen. Wij doen dat soms samen, soms niet.

  2. Wij mannen, zo beweren boze tongen, dragen ook kleding en schoenen voor allerlei gelegenheden. Mijn vrouw gaat overigens ook wel eens met mij mee om wat uit te zoeken voor ondergetekende. Zoals men doet.

  3. Roepen dat je haar haar basisbehoefte gunt, uit de goedheid van je hart, zodat jij overbodige luxe kunt kopen, is gewoon een gotspe van jewelste. Alsof je de koning bent die één of ander arm boerinnetje een stel glazen muiltjes aan d’r voet schuift zeg… Flikker toch op. En als ze geen leuke kleren heeft ook nog met één of ander mokkel de koffer in duiken “omdat ze zich zo heeft laten gaan”, zeker?

  4. Het faciliteren van een half slecht verslavingsverschijnsel is niet per se een teken van liefde.

Kortom, dit hele topic is smakeloos en

om als een soort van Johan Derksen-achtige grap naar off topic te bonjouren.

Uit piëteit met een paar respondenten toch maar weer terug gezet. :disappointed:

10 likes

Heaven.

1 like

Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

We zitten in de 21e Eeuw heren

7 likes

Nr2? Gefeliciteerd Niels, van harte! Hoe gaat het met vrouw en kinderen?

Ik heb in de 2 jaar dat ik hier rondloop nog nooit nix gevlagd.
Daar ga ik met dit soort humor binnenkort toch maar eens mee beginnen.
Hou er rekening mee dat mensen die zo gestaan hebben ook nabestaanden hebben.
Groet Eddie

2 likes

Je moet dit soort plaatjes en ongein nooit persoonlijk opvatten Eddie.

1 like