de beste smoes om wéér...

Is dat zo kamaraad Chlorophylev?
Jij oale communistische rakker.

Moet deze niet gewoon naar offtopic?

3 likes

“Ben wezen stappen in centrum Amsterdam met de Submariner.” Wel een kostbare smoes want nu duur horloge armer. Maar misschien dat ze al troost toestaat dat je een Seiko 5 aanschaft ter vervanging.

1 like

Op de bank slapen is een ding. Maar een week wel beeld maar geen geluid… :no_mouth:

Mijn vrouw weet inderdaad dat het belachelijke spiegeltjes en kraaltjes zijn. Ook hier geen smoezen nodig, en genoeg respect om haar intelligentie niet te willen beledigen.

Dat gezegd hebbende, ze heeft nu zes horloges en bij mijn voorstel van de Kurono zei ze “ik ben voorzien, dus voor mij hoef je er geen bij te kopen, ook al vind ik 'm leuk”.

Wat is dat toch met terloops seksisme en misogynie hier? Er is zoveel fout, waar te beginnen?

  1. Mijn vrouw werkt gewoon en is in staat om haar eigen kleding te halen. Wij doen dat soms samen, soms niet.

  2. Wij mannen, zo beweren boze tongen, dragen ook kleding en schoenen voor allerlei gelegenheden. Mijn vrouw gaat overigens ook wel eens met mij mee om wat uit te zoeken voor ondergetekende. Zoals men doet.

  3. Roepen dat je haar haar basisbehoefte gunt, uit de goedheid van je hart, zodat jij overbodige luxe kunt kopen, is gewoon een gotspe van jewelste. Alsof je de koning bent die één of ander arm boerinnetje een stel glazen muiltjes aan d’r voet schuift zeg… Flikker toch op. En als ze geen leuke kleren heeft ook nog met één of ander mokkel de koffer in duiken “omdat ze zich zo heeft laten gaan”, zeker?

  4. Het faciliteren van een half slecht verslavingsverschijnsel is niet per se een teken van liefde.

Kortom, dit hele topic is smakeloos en

om als een soort van Johan Derksen-achtige grap naar off topic te bonjouren.

Uit piëteit met een paar respondenten toch maar weer terug gezet. :disappointed:

10 likes

Heaven.

1 like

Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

We zitten in de 21e Eeuw heren

7 likes

Nr2? Gefeliciteerd Niels, van harte! Hoe gaat het met vrouw en kinderen?

Ik heb in de 2 jaar dat ik hier rondloop nog nooit nix gevlagd.
Daar ga ik met dit soort humor binnenkort toch maar eens mee beginnen.
Hou er rekening mee dat mensen die zo gestaan hebben ook nabestaanden hebben.
Groet Eddie

2 likes

Je moet dit soort plaatjes en ongein nooit persoonlijk opvatten Eddie.

1 like

Alsof zo’n plaatje dan niet zeer doet

Klopt. Dank!

1 like

Dat zul je toch moeten accepteren. Doe ik t niet post iemand anders wat.

1 like

Geweldige legitimering.

2 likes

Dit was ook gewoon een opmerking voor het algemeen, helemaal niet tegen jou persoonlijk .
De volgende keer zet ik er gewoon een vlag bij.
Van wie het ook komt.
Ik laat hier geen lolletje maken van mijn vaders overlijden.

2 likes

Ik vind het heel vervelend dat je dat zo ziet en ervaart.

Echter worden er op HF voortdurend grappig bedoeld dit soort (mogelijk) kwetsende afbeeldingen gepost.

Ik wil dat plaatje gerust weghalen, maar vrees dat anderen ook dit soort ongein posten en evenmin stilstaan bij de mogelijke impact.

1 like

[quote=“Eddiel, post:54, topic:407372”]
De volgende keer zet ik er gewoon een vlag bij.
Van wie het ook komt
[/quote].

6412725_460s

1 like

Winwin voor jou

ik verraste mijn vrouw met twee nieuwe horloges voor mezelf tijdens onze bruiloft. Ik had tijdens de ceremonie een ander pak aan als tijdens het feest, de logica lijkt me duidelijk, toch? Ze gaf me even ‘die blik’, maar ik kwam er mee weg

Mooi. En toepasselijk hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like