De Enige op HF!

OMG! Ik ben bang dat ik hier niet tegenop ga kunnen, maar ik blijf het proberen. Heb nog tot begin augustus de tijd, en, Wilko, op een zeker moment zijn ze bij jou ook op!

V.w.b. de kinderhandjes, 100% eens, ik koop ze ook niet meer, maar heel veel is überhaupt toch van Chinese afkomst en makelij, ook al is dat niet altijd even duidelijk. De grotere merken zoals Seagull blijven een twijfelgeval en bij de Chinese en tegenwoordig ook Koreaanse ‘kwaliteitsmerken’ vind je vaak toch buitengewoon aantrekkelijke horloges. Zoals hieronder bijvoorbeeld mijn Koreaanse Tisell met een Seagull uurwerk.

Dus voorlopig alvast naar de 18 punten…

images

2 likes

Zeker weten :sweat_smile:

Overigens denk ik dat als @Bidle of @Cricket33 hier los gaan dat ik ook nergens blijf. :blush:

2 likes

We gaan het (letterlijk) zien!
Continue genieten van al dat moois!

476c4dc6dc36704d1e000d33362a9675--emoji-faces-smiley-faces

2 likes

Laat ik eens een poging wagen:

Hier deze, volgens mij nog niet gezien op het forum. Het betreft een redelijk uniek model van Rolex. Niet zo bekend als de Submariner en andere sportmodellen.
Dit exemplaar is de laatste versie van de serie en meet 39mm. Kenners zal de naam Explorer wel iets zeggen.
Enfin, echt de moeite waard om eens naar te kijken!

Imgur

Benieuwd of er meerdere van zijn, maar vermoed van niet.

Zet hem op @wbcoupe :wink:

@The_Don voorlopig 1 punt voor mij.

5 likes

Deze alvast even tussendoor, die heeft vast niemand.

19 punten en door…

3 likes

ik heb er nog eentje waarvan ik weet de enige te zijn :smiley:

hiermee sta ik op 3 punten

3 likes

Ok, daar stond je op je sokkel. Dat beeld is voor altijd verdwenen. (:joy::joy:)

1 like

Haha, inderdaad dit komt nooit meer goed. :laughing::laughing:
Maakt me niet uit; life is what happens. :sunglasses:

Zijn er hier nog meer lieden met een ‘Great White’?

4 likes

100% zeker dat dit de enige ter wereld is eigenlijk.
Al meer getoond hier maar ook in dit topic waar hij eigenlijk goed op zijn plek is.

groetjes Lenno

3 likes

Nee hoor, je bent en blijft de Tissotkoning

1 like

De Swatch sistem 51 Hodinkee edition ben ik volgens mij nog niet tegengekomen op het forum…


Ook de Wittnauer bi-compax heb ik nog niet eerder gezien hier.

Tot slot de enige Lange 1 die hier op het forum rondzwerft.

18 likes

Elke plaat is uniek, en sowieso maar weinig van.



15 likes

Jammer Bidle, zelfs ik heb deze in de kast liggen :joy:
Je bent AF!

Misschien is dit topic niet direct de juiste plek om deze vraag te stellen :joy: af=af

Wie had dat ooit kunnen bedenken. :wink:

2 likes

Voor de punten mag ik al niet meer mee doen, maar toch nog twee waarvan ik denk dat die niet aanwezig zijn op het forum.


1 like

“Post je een horloge die iemand anders ook post dan ben je af en mag je niet meer meedoen ;). Ben je de enige dan heb je een punt!”

De tweede die het hetzelfde horloge post is toch af? :thinking:

1 like

Totaal 4 punten met deze unieke Healy

7 likes