De erfenis.💶 Wat zou jij doen?

Heb er ook de afgelopen jaren wel paar keer naar staan staren, in de etalage. Het is zeker een bijzondere verschijning.

1 like

Rond die prijs van 800-1500 kom je bij allerlei coole merken uit:

• Sinn
  • Archimede
  • Nomos
  • Yema
  • Oris

Als je bijvoorbeeld nog een coole chronograaf zoekt:

Die is voor 1500 nog steeds te koop. Ik heb bij Yema nog altijd 14% korting op de site, dus als je een chronograaf zoekt kun je 'm voor zo’n 1350 op je mat laten ploffen.

2 likes

Oeh ja, zo’n Yema is ook wel erg lekker, idd!
Edit: deze zit dan wel weer in het vaarwater van m’n reverse panda TAG Heuer en die gaat sowieso niet weg. 'ns kijken wat er verder nog is bij Yema. :grin:

1 like

A propos Alpinist, ik heb zo’n ding gescoord en er een NA topic over geschreven destijds. Ik beveel 'm voor de categorie 500-1000 van harte aan.

Al zit de Archimede Klassik 200 in exact dat vaarwater. :slight_smile:

Keuzes, keuzes.

1 like

Ook wel weer luxe, dat er wat te kiezen valt, hoor.:grinning_face_with_smiling_eyes: Ik ga je topic even opzoeken. Archimede heb ik nog nooit naar gekeken. Ook maar 'ns doen.

1 like

:wink:

2 likes

Mooie review.:+1:Net even lekker met een cappuccinootje in het zonnetje, zitten lezen. Echter, net toen ik 'm wilde liken, zag ik dat ik dit al gedaan had. Net voor de 2e keer gelezen, dus. Maar met net zoveel plezier!:grin:

1 like

Die citizen choreograaf is wel leuk zeg. Welke is dat?

De Citizen Salsa!

Nee, het is de Citizen Atessa B620-S114641

1 like

Misschien deze Oris duiker.
Op moment afgeprijsd naar net boven de 1500.

3 likes

Oh, die is nice! Waar dan?

Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met Seiko.

Maar toevallig wel gisteren dit filmpje van teddy en Kevin aandachtig bekeken en dan zit er toch wel mooi spul tussen.

Misschien inspireert het jou ook

Mooi maar is wel de 42mm versie, die ik zelf te groot vond om de pols. 40 = bliss :ok_hand:

Diverse juweliers wat ik zo zag.
Onder andere Eugene van Baal.
Weet niet of er een dealer in je buurt zit van Oris.

2 likes

Nou, ik heb weinig met Seiko en al helemaal niks met stalen banden, dus voor mij is de keuze simpel: de Squale! Daar zou ik dan weer niet mee gaan duiken want daar wordt die leren band niet mooier van, maar alla, dan maar boven water blijven.

1 like

Oh ja, maar 42mm is idd wel groot. De 65 is er ook kleiner, toch?

Squale = :+1: Maar een bandenwissel naar rubber biedt oplossing voor zwemmen. Heb bij mijn huidige Squale ook leer én rubber.:diving_mask:

2 likes

Op 40 mm als goed is.
Echter is die niet afgeprijsd nu.

Die goten kun je dichtboetseren met kit.
Priorities stellen heet dat.

3 likes