Het is niet mijn schuld. Ze beginnen steeds over geharde klompen koolstof op mijn drie-kroonshorloge van Zwitserse makelij.
Sorry.
Het is niet mijn schuld. Ze beginnen steeds over geharde klompen koolstof op mijn drie-kroonshorloge van Zwitserse makelij.
Sorry.
Dat leest weg alsof je dâr heb besteld via bol.com
Verders ben ik echt oprecht benieuwd hoe jij er uit ziet. Je praat (lees typt) zo wisselend, van bekakt tot en met tot hipster eerste klas. Verder niet relevant voor het topic, maar ik lig er nog net niet wakker vanâŠ
Zoekt en vindt fotoâs van hem.
Nog niet!
Maar tnx,!
ps: toffe foto, zag je toevallig ergens een caravan staan?
Okay
Point taken
nooit gehoord van de âgoulash-archipelâ?
Heftig verhaal en je ziet er anders uit dan dat je âklinktâ.
Maar bedankt voor het openhartig delen !
Eerste gedachte: Fear and Loathing
Hij gaat gewoon met de jeugd mee joh
Niet MEER willen doen ⊠tenzij je uit het (relatief dichtbije ) oosten komt, dan mag weer weer wel
Ik kom uit West-Overijssel, maar dat zal men wel het Oosten noemen. Daarom klinkt alles wat @HanDavinci zegt zo natuurlijk! Ik denk al: Hoe doeddie dat?
Ik zou t niet doenâŠ
Tegenwoordig kunnen ze je hier ook wel van een kleine 4k afhelpen, hoef je niet voor naar Russia.
Maar als je een avonturier bent. En denkt⊠YOLO!
Groet,
Noel.
Ik pak de vaatwasser uit, en ik zet het raam los.
Het is spreektaal hier in Grolsch County
De vaat is iedere dag een feestje bij jou!
Ik zal ook es langskomen. Oh⊠En dan de Gronings-Zeeuwse schutteldoek / dauk waar ik het aanrecht mee afneem. Hulde. Boerenlullen Unite!
EDIT: Ben ik nu de enige die zit te denken dat âDe Graalâ een mooie bandnaam zou zijn voor een hip-hop groep die liederen over Rollies ten gehore brengt? In het Twents wellicht?
In Helmond noemt men dit een âskottelsletâ
Disclaimer: ik ben geen Helmonder!
Disclaimer2: ik heb geen hekel aan Helmonders!
Ja. Je bent absoluut de enige