De Grote Drie

“Als het management wat beter was”. Dat doet mij denken aan 16 miljoen bondscoaches😉

1 like

Wow. Dat is dan denk ik perceptie. Online worden 5 verschillende modellen lijnen getoond.

Bij ALS 6 lijnen. Die meer op elkaar lijken dat de 5 bij AP.

NB Ik heb ook AP gekozen, maar om een andere reden.

Wat is die reden dan? Nu ben ik nieuwsgierig.

Perceptie fate. Iedereen heeft het alleen maar over de RO.

Ze hebben 5 lijnen die meer verschillen dan de 6 bij ALS :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb net even gekeken maar je bedoelt die 5 waarvan er 3 Royal oak (oak, offshore en concept) heten? En dan de Neo lijn met 1 horloge erin?

2 likes

Ja! Die ja. Check ook even ALS. :wink:

1 like

Tja. …. Dat heeft een mens wel eens. :wink:

1 like

De 11.59, de Neo (die laatste is geinig) en dan drie keer de Royal Oak? OK, OK, die ene Pony kent drie variaties op een trucje. :slight_smile:

Maar ik vrees ook dat iedereen en z’n moeder aangeeft dat de RO veruit het best lopende horloge is. Ik vraag me af hoe de omzet verdeeld is over die lijnen.

Die zeggen me inderdaad ook weinig. Maar genoeg over mij: Waarom koos je AP dan? Ik ben oprecht nieuwsgierig naar je bespiegeling.

Gewoon nieuwsgierig blijven en accepteren. :nerd_face:

Dat vind ik ook best wel een eenheidsworst op de Zeitwerk en Odysseus na. Ik zou wel liever een ALS hebben ipv een AP.

2 likes

Me 2

1 like

Een Odysseus zeker. Of nee, de meeste modellen eigenlijk wel nu ik erover nadenk.

1 like

Voor mij de Grand Lange 1 moon phase in roze goud dan. Maar ik heb nog nooit een Lange vast gehad en de enige AP die ik ooit vast heb gehouden was van iemand die later is veroordeeld voor wietplantages, dus dat helpt niet :sweat_smile:.

3 likes

Ach, er bestaan vast ook wel foute profvoetballers met een Lange. Ik vind niet dat AP in het foute boevenkamp zit doordat er (ook) veel foute figuren mee lopen.
En vice versa.

1 like

Ik ben het helemaal met je eens maar het is wel een leuke anekdote.

2 likes

De Grote Drie zijn niet voor niets De Grote Drie…

Maar… Maar… John Mayer

1 like

Dan kan je alle merken wel afschrijven….

Rolex en AP komen bij mij op.

Ze lopen ook met PP en VC.