Vooral lekker geniet van jouw mooie strips, die ai moet je er helemaal niet bij hebben
1 like
Jurk
19 december 2025 om 23:03
2145
Zeker!! We maken beide een ontwikkeling door en heel tof dat je dit elke keer doet! Ik vind het een toevoeging Thanks!
Thanks! Leuk dat je van de strips geniet.
Ik vind het ook jammer dat uiteindelijk zaken verdwijnen door AI. Gelukkig kan AI nog niet zulke grapjes bedenken.
Het makkelijk animeren zoals @RoVaGo doet met AI is wel een toevoeging, dat zou ik nooit zo snel kunnen.
4 likes
Jurk
6 januari 2026 om 22:24
2146
Beste leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van het HF café! En geheel in het thema van de afgelopen week⊠sneeuwpret!
De topics die de cartoon hebben gehaald:
Hallo! Hoe kom ik hier aan een Rolex voor list
https://www.horlogeforum.nl/t/dagbrakers-revisited-maar-ging-dit-niet-over-rolex-voor-list/589133?u=jurk
Waar is mijn sneeuwwitte Datejust nou?
https://www.horlogeforum.nl/t/na-datejust/589733?u=jurk
Kijk voor dit weer heb ik die Tudor Ranger dusâŠ
Ha horlogevrienden,
Waarschijnlijk hebben enkelen van jullie âm al voorbij zien komen, maar toch nog even een apart topic met wat extra fotomateriaal
De laatste tijd merkte ik dat mijn oog steeds meer viel op een pilot/toolwatch. Ik heb o.a. gekeken naar de Sinn 556 en zag online twee aantrekkelijke Longines-modellen: de Spirit 39 en de nieuwe Zulu Time 1925 met zwart/antraciet bezel en rosékleurige accenten.
Afgelopen week ging ik eigenlijk langs om de Zulu en de Spirit 39 te passen.âŠ
Hier!! Eet mijn sneeuwbal met het reliëf van mijn kuoe
Voor ik begin, even een muziekje voor de sfeer:
[ - YouTube]
Dit keer ga ik geen hele lange verhalen ophangen, omdat er niks te vertellen is.
Ik ben al een tijd aan het verkleinen. Ik heb nog overwegend 36-38mm horloges in de kist, en ik wilde ik eens een 35mm horloge proberen wat rond is. Toen ik het horloge van dit NA topic voorbij zag komen in een on-line review was ik direct geĂŻnteresseerd:
Het is een horloge met mooie maten, 35x42x10mm is gewoon fijn. Het heeft bol saffieâŠ
5 likes
Tof hoor! Ik zag net ook de Sinterklaas versie, die was ook erg cool.
1 like
Anthony
6 januari 2026 om 22:48
2149
IJskoud de beste Cool Jur
1 like
HansT
6 januari 2026 om 22:56
2150
Erg leuk weer gedaan Jurk âIâm dreaming of a white cartoonâ.
1 like
Harpoen
6 januari 2026 om 22:58
2151
Ha ha, Muis zorgt wel voor de âyellow snowâ, lekker weer
2 likes
APMV
7 januari 2026 om 07:27
2157
Sneeuwpret en humor gaan goed samen blijkbaar . Muis, dj beer en het reliëf in de Kuoe sneeuwbal
1 like
Jurk
7 januari 2026 om 08:01
2158
Dank je wel Fate! Leuk te horen En mooie sneeuwbâŠ. Euh Kuoe
Thanks!
En we weten wat daarover gezegd wordt, toch? ⊠âDonât eat yellow snowâ
Rhys:
Topper
Sivari:
Top!
Plees:
Lekker actueel Jur
Miez:
Spot on Jur!
Dank jullie wel! Ja had ook echt zin om een winters plaatje te maken, zo vaak sneeuwt het hier niet in NL.
9 likes
MarTime
7 januari 2026 om 08:31
2159
Ik zie hem nu pas, maar geweldig @Jurk !
1 like
Jero1
7 januari 2026 om 10:10
2160
Wederom briljant gevonden @Jurk die muis kon het zeker niet ophouden met de kouâ:joy:
1 like
Mooi stukje vakwerk weer @Jurk
1 like