Zo is dat, insgelijks ![]()
Bedankt @Jurk voor deze cartoon en alle voorgaande dit jaar, volgend jaar weer verder met je humoristische keek op de HF-week (zo ongeveer) ![]()
Ik ben blij dat ik hier ook een bijdrage kan en mag leveren. Het is hetzelfde zoals @Jurk zich tekenend ontwikkeld heeft wordt ik ook steeds bedrevener in AI

Ook ik wil iedereen het beste wensen, veel gezondheid en geluk ook in het nieuwe jaar.
Dat blijkt! ![]()
Vooral lekker geniet van jouw mooie strips, die ai moet je er helemaal niet bij hebben ![]()
Zeker!! We maken beide een ontwikkeling door en heel tof dat je dit elke keer doet! Ik vind het een toevoeging ![]()
Thanks!
Thanks! Leuk dat je van de strips geniet.
Ik vind het ook jammer dat uiteindelijk zaken verdwijnen door AI. Gelukkig kan AI nog niet zulke grapjes bedenken.
Het makkelijk animeren zoals @RoVaGo doet met AI is wel een toevoeging, dat zou ik nooit zo snel kunnen.
Beste leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van het HF café! En geheel in het thema van de afgelopen week… sneeuwpret!
De topics die de cartoon hebben gehaald:
Hallo! Hoe kom ik hier aan een Rolex voor list
Waar is mijn sneeuwwitte Datejust nou?
https://www.horlogeforum.nl/t/na-datejust/589733?u=jurk
Kijk voor dit weer heb ik die Tudor Ranger dus…
Hier!! Eet mijn sneeuwbal met het reliëf van mijn kuoe
Tof hoor! Ik zag net ook de Sinterklaas versie, die was ook erg cool. ![]()
![]()
IJskoud de beste
Cool Jur ![]()
Erg leuk weer gedaan Jurk “I’m dreaming of a white cartoon”.
Ha ha, Muis zorgt wel voor de “yellow snow”, lekker weer ![]()
Topper
Haha geweldig Jurk, Rolex for list ![]()
![]()
![]()
Top! ![]()
Lekker actueel Jur ![]()
Spot on Jur!![]()
Sneeuwpret en humor gaan goed samen blijkbaar
. Muis, dj beer en het reliëf in de Kuoe sneeuwbal ![]()
Dank je wel Fate! Leuk te horen ![]()
En mooie sneeuwb…. Euh Kuoe ![]()
![]()
Thanks! ![]()
En we weten wat daarover gezegd wordt, toch?
… ‘Don’t eat yellow snow’
Dank jullie wel! Ja had ook echt zin om een winters plaatje te maken, zo vaak sneeuwt het hier niet in NL.