Erg mooi getekend tot in detail van onze huis “vriend” Rutte als actueel item.
De combinatie polskaas-muis ge-wel-dig.
Sampeltje van de “two live crew” Me so horney, ook heel leuk verwerkt in de Thaise partner / zijn voorliefde voor Breitling.
Erg mooi getekend tot in detail van onze huis “vriend” Rutte als actueel item.
De combinatie polskaas-muis ge-wel-dig.
Sampeltje van de “two live crew” Me so horney, ook heel leuk verwerkt in de Thaise partner / zijn voorliefde voor Breitling.
Thanks! Was jouw idee om de actualiteit te vatten in de muis. Nou daar kan ik wel wat mee .
Hahaha goed gezien. En dacht dat het origineel uit ‘Full Metal Jacket’ kwam…
Klopt, die was eerder dan 2 Live Crew!
Klopt helemaal 2 live crew heeft wel meer uit FMJ gesampled voor dat nummer
Hierbij weer een nieuwe aflevering van de HF Cartoon. de topics van deze week wederom gecombineerd en de muis die de actualiteit uitbeeldt.
Voor sommigen de hemel en voor sommigen de hel deze week… allemaal in hetzelfde spectrum.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn
Mooi hè schat
https://www.horlogeforum.nl/t/na-geen-trouwring-maar-een-trouwhorloge/464843?u=jurk
Eindelijk
Alles is te duur
@Plees dat ik je op de puzzel boot tekenende was best wel vooruitziend al zeg ik het zelf
Ja ja ga maar dood…
Dat is een combinatie van het goed gevonden foto topic van @SpringDrive en wat je de inbreker bij @Gosz toewenst.
https://www.horlogeforum.nl/t/inbraak-horloges-met-emotionele-waarde-gestolen/465262?u=jurk
hij is weer erg leuk!!! Weer gejurkd met een NA
Alles is te duur, klopt volledig!
Strak weer hoor Jur!!
Prachtige tekening Jur
Wat is muis aan het doen?
Prachtig weer, ik zie zelfs een trouw @Jurk! (deze is zo makkelijk, die kon ik niet laten gaan )
Prachtig Jurk, het is al laat, maar begrijp ik nu dat de muis er met de horloges vandoor gaat😂?
Fijne zondag!
Heel erg leuk hoor👍
Hahaha is Muis de dader?
Muis is, zoals altijd, de dader en het slachtoffer, de eerste en de laatste, het begin en het einde, de alfa en de omega.