De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Ha geweldig @Jurk !

Dank voor een plekje in deze galerij. Prachtig gevonden ook. :joy:

1 like

Dat gaat nog een trilogie worden, met zoveel tekeningen per keer :grin:

1 like

Dank jullie wel! Heel graag gedaan! Fijn dat het weer bevalt :sunglasses::+1:

Had er zelf ook wel pret om :joy::+1:

In mijn beleving werd het inderdaad een duik-koets :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

We gaan zien hoe dik het boek wordt :sunglasses:. We zitten nu op 15 pagina’s. Wordt wel wat.

7 likes

Wat een verhaal weer Jur, lekker bezig geweest en het was het wachten waard. Goed te zien dat Muis een meer centrale rol krijgt :+1:

1 like

Een cafĆ© met rails…moet niet gekker worden :rofl: :rofl: :clap: :clap: :+1: :+1:

1 like

Waanzinnig leuk gedaan weer!!

1 like

Het was maar goed dat ik je ter orde heb geroepen dat het gelukkig de moeite waard was om dit alles weer te kunnen aanschouwen met behoorlijk wat inventiviteit in het ā€œtekeningetjeā€ van deze week.

Had eigenlijk verwacht de M. Singer een arm en/of een been zou missen. Wordt nooit ā€œveel wijzerā€ van dat merk. Dus mist meestal een ā€œhandā€.

Zoals Barry S. Altijd zei: Gewoon doorgaan.

1 like

Er zijn er hier al vaker ā€œafgevlagdā€ zonder een race gereden te hebben.

:thailand::thailand::thailand::thailand::thailand::thailand::thailand::thailand::thailand:
Wat zou toch mijn verblijfplaats zijn???

2 likes

Het is maar een wilde gok hoor, maar misschien Thailand in het :sunny: :wink:

2 likes

We hebben een winnaar Fred P heeft de eeuwige roem.

Qua weer ook geen klagen.

3 likes

Zoals altijd erg leuk weer maar vooral ook superknap getekend!

1 like

Nou idd! :joy::+1:
Maak zelf ook wel eens een grapje, dus moet ook kunnen incasseren :sunglasses:

Dank je wel! Dit jaar gaan we voor het HF kinderboek :metal:.

1 like

Beste leden,

Hierbij weer een nieuwe aflevering.
Dit keer weer een HF cafƩ tussendoor.
En dit keer zonder tekst ballonnen, maar een echte illustratie.

Als het goed is, zullen de meeste leden de topics wel herkennen. Heb zoals gewoonlijk de top topics van deze week genomen. Zo niet: Zoek zoek!

Maar om jullie toch op weg te helpen:

https://www.horlogeforum.nl/t/na-dj-36-126231-schiphol/506382?u=jurk

@SAT met zijn ā€˜beest’ deed mij denken aan dit mopje, vandaar:

ā€œKomt een man een bar binnen en zet zijn poes op de bar. vervolgens besteld hij een biertje en een bak bitterballen. Hij dronk het biertje en zijn poes vrat de bak bitterballen op. Nog een biertje en een bak bitterballen… dat ging 5x zo door. Toen vroeg de barman: ā€œje moet mij toch eens vertellen hoe dat zitā€ā€¦ de man vertelde dat hij eens een kabouter had bevrijd die vastzat onder een boomtak in het bos. Als dank mocht de man een wens doen… Hij wenste genoeg geld en een altijd hongerige poes. De man gaf aan dat de kabouter met dat laatste hem niet helemaal begrepen had… ā€œ

20 likes

39 likes

afbeelding

12 likes

:rofl: :+1:

1 like

Gaaf Jur, weer een heerlijke cafƩ klassieker :ok_hand:

image

8 likes

Zeker wel en weer leuk gedaan Jurk. Soms zijn woorden niet nodig en spreken de beelden voor zich :+1:
Alleen in het topic met de reclame van Time Magazine, moest ik weer aan vroeger denken. Bij ons thuis kwamen wij niet verder dan de Donald Duck en daar stond zelfs geen Prisma reclame in. En toch zat ik lekker 20 min. op de plee de Donald Duck 3 keer te lezen :wink:

1 like

Weer prachtig tot in de details, fijne zondag JurkšŸ‘

1 like

Gniffelen op de zondagochtend :grin:

1 like