Jero1
20 juli 2024 om 22:01
1296
Hij is weer briljant @jurk heeft muis het wel overleefd voor de volgende strip?
2 likes
Tijner
20 juli 2024 om 22:21
1297
Ik zou bijna van mān kruk vallen!
Leuke opzet, zo actueel met Trump en Muis
1 like
Mooie actuele strip met veel nieuwe hoorloges
1 like
Rvd
21 juli 2024 om 03:28
1299
Hahaha, geweldig gedaan weer hoor!
1 like
Rhys
21 juli 2024 om 05:02
1301
Mijn complimenten voor dit kunstwerk.
1 like
RO3L
21 juli 2024 om 05:07
1302
1 like
Plees
21 juli 2024 om 05:11
1303
1 like
Superleuk weer op de vroege zondagochtend
1 like
HansT
21 juli 2024 om 05:27
1305
Weer raak geschoten met deze cartoon Jurkš, hoofdrol voor de muis met goedkeurende blikken van de blije beer!
Fijne zondag.
2 likes
Normaal is muis natuurlijk niet zo opvallend , maar dit keer een duidelijke waarschuwing naar Trump. Met muis maken we geen dolle
1 like
Jurk
21 juli 2024 om 14:19
1307
Ja hoor, komt goed met de muis. Een eenzame scholier is de āfall guyā. Muis denk aan alles.
Thanks jongens! Fijne zondag allemaal.
6 likes
Les 1: vertrouw nooit een knaagdier
3 likes
Knap getekend @Jurk HF is overal (hƩƩl erg) dichtbij!
Ik hoop overigens dat Muis er de volgende keer wel weer bij kan zijn de schutter in Butler werd immers direct na het schietincident āuitgeschakeldā.
1 like
Jurk
3 augustus 2024 om 23:32
1313
Goedenavond leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
De zeecontainer refereert aan het topic van @Pandemo en @pasd over de gestolen Squale die weer terecht is. Maar het hele topic lijkt nu verdwenen te zijn.
Born to dare
Het mooie van de horloge hobby is dat er altijd weer prachtige nieuwe horloges zijn te ervaren. Het lastige voor mij is dan vaak afscheid te nemen van oude horloges. Wat soms ook lastig is, is om überhaupt bepaalde horloges te kunnen ervaren omdat ze simpelweg verrekte lastig te verkrijgen zijn.
Toen de Tudor Black Bay Pink uitkwam was ik direct enthousiast maar diezelfde dag werd me ook al duidelijk dat hij waarschijnlijk niet te krijgen zou zijn.
Dat ik dit weekend de Tudor Black Bay Pink toā¦
Nou is samenwonen óók spannendā¦
Goedenavond,
Mijn naam is Marco (23 jaar). Ik ben nieuw op het forum, maar ben hier al bijna een jaar elke dag stiekem te vinden.
Vandaag was het dan zover: 5 uur in de auto (heen en weer) voor mijn allereeste horloge, de Tudor Black Bay 58. Via dit forum heb ik kennis gemaakt met dit horloge. Na wat passen op vakantie bij de AD wist ik het zeker, dit wordt mijn eerste horloge. Met mijn vriendin afgesproken dat ik dit horloge ging kopen bij een mijlpaal in ons leven. Deze maand zijn we voor heā¦
Als je niet snel betaalt ga je ook die container inā¦
TLDR: santosje gekocht.
Uitgebreide versie:
2 jaar terug heb ik na veel overweging voor mijn 40ste een gave Seamaster 300M (witte dial) gekocht. Helemaal blij mee en āvoor de komende 10 jaar klaarā. dacht ikā¦.
[IMG_1863]
De eerste maanden kon ik me niet voorstellen dat ik er nog wat bij wilde. De Seamaster wisselen van staal, zwart rubber en wit rubber was de eerste tijd genoeg. Na een tijdje kwamen er weer al aanwezige horloges terug in de wissel. Daarnaast kwam onder andere de moonswatch ā¦
Heb net een Grand Seiko gekochtā¦
3 likes
Vorige keer lag Muis op het dak met een sniper rifle, nu is hij met een kettingzaag in de weer⦠Ik geloof dat je geen ruzie met hem moet krijgen! Hij is weer fijn @Jurk
3 likes