De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

:joy::joy::joy:

Nou idd!

Ps… was de hele week weg met kerst, net terug. Dus de cartoon komt morgenavond. :+1:

5 likes

Beste leden hierbij een nieuwe aflevering.
En daarbij gelijk de beste wensen voor 2025! :sunglasses::+1:

Deze week:

Surprise M.F.!

Toch nog gelukt
https://www.horlogeforum.nl/t/mijn-eerste-rolex/541230?u=jurk

Ja baas…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-kerstcadeau-voor-mijzelf/541440?u=jurk

Proost…

En natuurlijk…

4 likes

De aflevering zelf…

39 likes

In zwart wit ook best aardig al zeg ik het zelf…

23 likes

Dank voor al je leuke cartoons/strips in 2024! Ik kijk uit naar je bijdragen in 2025. Voor jou ook een fijn en vooral creatief 2025 gewenst.

3 likes

Jij ook @Jurk …en lig weer is dubbel :rofl:

1 like

Hij is weer geweldig @Jurk dank voor alle Cartoons van het afgelopen jaar en jij ook de beste wensen voor 2025

1 like

Leuke aflevering Jur :ok_hand: Heerlijke afwijkende stijl. Wat is Muis van plan? :thinking:

1 like

Fijn de diversiteit van deze strip :rofl:, de allerbeste wensen in gezondheid
Ps zie alleen mijn moser niet :joy:

1 like

Of een Löbner. Moest meteen denken aan

Je staat goed op de cartoon :smile::+1:t4:

1 like

Was jij niet diegene die een lobner (niet) wilde, nog minder graag dan je schoonmoeder​:joy::joy::joy::joy:

1 like

Weer een heerlijke cartoon :+1:

Elke keer genieten en lachen als er een nieuwe ‘Jurk’ op HF verschijnt. Soms een losse tekening, dan weer een complete strip, kalender of puzzel. Heel veel respect en dank voor de prachtige tekeningen het afgelopen jaar, en afgelopen jaren, @Jurk Je bent een topper!

Ik wens iedereen een fantastisch 2025 :clinking_glasses::boom:

3 likes

Heerlijk Jurk! Wat een eer om weer in je strip te mogen :smiley:

2 likes

Weer heerlijk afgebeeld @Jurk . Je bent een klasse apart en een verrijking voor ons forum. Waar heb je de inspiratie van de kerstballen vandaan? Jij ook een gezond en creatief nieuwjaar gewenst :clinking_glasses:

2 likes

Dat vroeg ik me ook al af :thinking: De kerstboom omzagen wellicht?

2 likes

Prachtig gedaan weer, hopelijk mogen we volgend jaar weer meegenieten van je kunstwerken :+1:

1 like

Leuk gedaan weer, @Jurk!

Ben benieuwd wat de eerste in 2025 zal brengen. :grimacing:

1 like

Ha Jurk, weer leuk deze cartoon :joy:, goed gelukt wederom. O ja, die kerstballen, heb je de bonus al binnen van Rollie :wink:.
En natuurlijk bedankt voor al het werk wat je erin steekt, iedere week ben je dan toch weer present met een leuke tekening/cartoon/strip, enz :+1:. En allemaal liefdewerk en oud papier, wordt echt gewaardeerd en dat mag gezegt worden.
En ook hier Jurk, jij en de familie de beste wensen en een gezond 2025.
image
gr, Ferry

1 like

Dank jullie wel! Heel graag gedaan!! Fijn dat het gewaardeerd wordt. We gaan zeker door met tekenen voor het forum :sunglasses::+1:. Het hoort inmiddels ook bij mij, net als ik bij het forum hoor.

Alleen de actie voor het goede doel ga ik heroverwegen. Dat heeft geen zin meer. Helaas.

Jongens, hoe moet ik nou weten wat dit muis allemaal doet? :joy: Die muis is niet te houden .

7 likes

Vinden wij :smirk: vind de forumleiding dat ook? :joy:

2 likes