Het is weer goed toeven in/voor café de blije beer. Knap gemaakt! De zomer in de bol Jur?
1 like
Qua niveau hoef je niet veel aan te passen denk ik
1 like
Jurk
21 mei 2024 om 10:01
1185
Dank je! Een goede verhaallijn schrijven is nog wel een uitdaging
Dank jullie wel! Zeker de zomer in de bol. Wat een weer!!
2 likes
Dat is het zeker omdat je dan verschillende doelgroep bediend en je teksten daarop moet aanpassen. Maar het gaat je lukken
2 likes
Jurk
1 juni 2024 om 22:28
1187
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
Met deze week in de hoofdrollen…
Voel je niet oud…
Middag heren van de horlogerie,
Lang geleden dat ik nog eens een NA heb aangemaakt.
Met mijn 35 lentes zit ik op het punt dat ik al even lang begeesterd ben door horloges dan de periode ervoor.
Na een te lange periode met volledige focus op het kroontje ben ik mij de laatste jaren meer gaan oriënteren op andere merken. Dit heeft de collectie al mooi doen wijzigen met als laatste aanwinst deze Breguet La Chinoise 3330.
De interesse in Breguet begon enkele jaren geleden maar heb nooit de trekk…
Ja helaas, is met pauze…
De titel zegt het al: vandaag was een enerverend dagje voor mijn horloge verzameling.
Het begon op 22 augustus 2022 toen mijn eerste Festina F16599 binnen kwam. De liefde kwam en liet me niet meer los. Mijn vrouw had concurrentie gekregen van nietszeggende metalen en kunststof dingen. Elke dag sta ik meerdere keren voor mijn kast ( gekocht voor horloges ) en zit dan weer te mijmeren en af te wegen welk horloge dan om de pols mag.
Keuze genoeg: na vandaag zijn het er 17! Ik begin al weer af te …
Yes, vakantiegeld!
Hi allemaal,
Ik ben Sam en sinds enige maanden besmet met het horloge virus!
Ik neus hier al een tijdje rond en vond het tijd om een account aan te maken en deel te nemen aan deze mooie community.
Horloges hebben eigenlijk nooit een rol in mijn leven gespeeld, ook de smartwaches vond ik maar niks. Enkele maanden geleden veranderde dat compleet door een random youtube filmpje, besmetting geslaagd!
Zo ben ik in deze wereld terecht gekomen en kan er niet meer uit! Het begon met een te snelle, n…
Ah, daar zul je hem hebben…Manga Muis
BAM!
[Snapinsta.app_440455127_451975933884223_976068548193187524_n_1080]
Het was even wachten, maar vandaag leverde DHL eindelijk de nieuwe G-Shock (GA-2100MNG-2AJR): de Manga styled Casioak.
Lang onduidelijk, maar het lijkt er op dat er ook een internationale versie is
Na de vele squares (en incidentele mudman) is dit het eerste horloge uit de Octagon Series. Dan maar meteen een over de top model! Er valt niet aan te ontsnappen qua kleur en uiterlijk. Lekkere in your face #casiocult.
D…
6 likes
Jurk
1 juni 2024 om 22:28
1188
Ps. Was vandaag bij de stripdagen en helemaal geïnspireerd om zoveel mogelijk de ‘klare lijn’ te zoeken in mijn eigen stijl. Dit is het geworden.
39 likes
pasd
1 juni 2024 om 22:36
1189
Heel tof weer, moet wel wennen aan het nieuwe lettertype .
Maar blijft leuk
2 likes
Ja, geslaagd
Ober, nog een ouwe klare voor @Jurk
2 likes
RO3L
2 juni 2024 om 05:18
1193
1 like
Ik voel me zeer vereerd… Mijn eerste vermelding!!!
1 like
APMV
2 juni 2024 om 05:27
1195
Knap dat je zoveel stijlen beheerst. Complimenten weer
3 likes
Jero1
2 juni 2024 om 05:39
1196
Hij is weer geweldig @jurk een andere stijl is toch ook weer leuk ziet er fris uit. Manga muis moet ik even aan wennen
1 like
Jurk
2 juni 2024 om 05:57
1198
pasd:
Heel tof weer,
Harpoen:
Ja, geslaagd
Abbiflap:
Hij is weer leuk hoor!
APMV:
Complimenten weer
Thanks allemaal!!
Vond het wel passen bij deze stijl
Zeer verdiend!
Je probeert eens wat
Dat snap ik
Over 2 weken doet de muis weer wat anders.
Plees:
Maar wel een advocaatje
Jij snapt hem
4 likes
Manga muis
Zit niet meer zo regelmatig op t forum. Het fijne van dit topic is dat het elke maand omhoog komt en zo gemiste edities alsnog bewonderd kunnen worden.
Chapeau Jurk ze zijn altijd leuk om te lezen en knap dat je dit in zoveel verschillende stijlen kunt
Ik zou niet verder komen dan stok figuurtjes
Beheers je die stijl ook?
2 likes
Jurk
2 juni 2024 om 06:21
1201
Thanks! Dank voor je reactie!
Zoiets bedoel je?
22 likes