Klopt… m’n horloge is nog heel
Het is weer een mooie cartoon!
Klopt… m’n horloge is nog heel
Het is weer een mooie cartoon!
Oef gelukkig dan maar, top werk weer Jur
Weer een echte Jurk. Weer ouderwets. Wat is er met muis gebeurd? Overleden? Buiten Westen?
Komt er een vervolg van?
Allemaal vragen wachtend op de volgende.
Hahaha… nou gelukkig
Natuurlijk overleeft Muis het. Het is toch een soort van de James Bond van de strip… het komt altijd weer goed
Thanks!
Hier nog de tekening uit dit topic:
Meer dan 150 likes op de tekening als creatieve interpretatie op het topic, maar alsnog werd de tekening verwijderd:
Bedankt hè
Ik vind het mooi hoe de kleur van de wijzerplaten verschilt - die aan de rechterkant ziet er helderder en schoner uit
Heerlijke tekening, ik lach me (pakkingen) kapot.
Geen permanente schade gelukkig
Was gelukkig n ‘zachte’ G-Shock en geen GM-B2100 Full Metal Casioak
Heerlijke tekening, ik lach me (pakkingen) kapot.
Was gelukkig n ‘zachte’ G-Shock en geen GM-B2100 Full Metal Casioak
Nou idd!
Ps… was de hele week weg met kerst, net terug. Dus de cartoon komt morgenavond.
Beste leden hierbij een nieuwe aflevering.
En daarbij gelijk de beste wensen voor 2025!
Deze week:
Surprise M.F.!
Zo op het einde van het jaar is mijn plan gelukt om een weer een Moser in de collectie te mogen toevoegen. Ik had een tijd terug van een gerespecteerd HF-lid de ‘Green dragon’, de streamliner overgenomen zie foto: [streamlinermoser] Dit vond ik een geweldig horloge alleen was er een haat-liefde verhouding met de sluiting. De geïntegreerde band was echt heel mooi, misschien wel de mooiste die ik heb gehad, echter de sluiting had geen snelverstelling, en daarbij drukte de’ vleugels’ van de cla…
Toch nog gelukt
https://www.horlogeforum.nl/t/mijn-eerste-rolex/541230?u=jurk
Ja baas…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-kerstcadeau-voor-mijzelf/541440?u=jurk
Proost…
Beste horloge vrinden, Het is weer zover, de rust was weder gekeerd, voor bijna een jaar, en toen toch weer z’n bekende kriebel… Mooi jaar gehad zakelijk, dus ja, fuck it. Ik was bij S&C aan het rond snuffelen, en had toevallig al eerder telefonisch geïnformeerd naar de vintage geïnspireerd Speedy. Die was tot mijn verbazing erg lastig te krijgen, ok, prima. Waarom dan een speedy, nou, ik heb al 2x een Speedy gehad, en toch ook weer verkocht. De OG Speedy is mij namelijk net te groot met mijn…
En natuurlijk…
Dear fellow watch enthusiasts, Voor mijn 31ste verjaardag heb ik dus een reis naar London gekregen tijdens de kerst periode, allemaal prachtig maar uiteraard de horloge liefhebber dat ik ben dwaalt mijn oog af naar de horloge. Nu was er in Harrods een deal die ik bijna niet geloofde… £7320 voor een gloedje nieuwe Laureato?! Eerst wilde ze me een IWC Big Pilot perpetuel calendar aansmeren, die ik eerlijk ook wel zag zitten voor de prijs dat ze me die aanboden… staat al van jongs af op we verlan…
de beste wensen
Dank voor al je leuke cartoons/strips in 2024! Ik kijk uit naar je bijdragen in 2025. Voor jou ook een fijn en vooral creatief 2025 gewenst.
Hij is weer geweldig @Jurk dank voor alle Cartoons van het afgelopen jaar en jij ook de beste wensen voor 2025
Leuke aflevering Jur Heerlijke afwijkende stijl. Wat is Muis van plan?
Fijn de diversiteit van deze strip , de allerbeste wensen in gezondheid
Ps zie alleen mijn moser niet
Of een Löbner. Moest meteen denken aan
Surprise mf😂
Je staat goed op de cartoon
Was jij niet diegene die een lobner (niet) wilde, nog minder graag dan je schoonmoeder:joy:
Weer een heerlijke cartoon
Elke keer genieten en lachen als er een nieuwe ‘Jurk’ op HF verschijnt. Soms een losse tekening, dan weer een complete strip, kalender of puzzel. Heel veel respect en dank voor de prachtige tekeningen het afgelopen jaar, en afgelopen jaren, @Jurk Je bent een topper!
Ik wens iedereen een fantastisch 2025