Jurk
11 februari 2024 om 11:54
953
What (s)he says 🤌:
“Die kermietjes”
Richard :
Absoluut fantastisch
giltydials:
Haha wat goed zeg!
Ipa1968:
heerlijk Jurk!
APMV:
Briljant weer Jurk
rorymoer:
Haha, tof gemaakt!
Olly:
Zalig weer, thx.
Phodebimos:
Mooi hoor,
Thanks jongens! Graag gedaan. Om de Kermietjes had ik zelf Iig veel voorpret.
Nee toch!!! Niet die lieve
Jero1:
zen
Muis!
Ja dat is idd kristal helder
8 likes
RoVaGo
11 februari 2024 om 12:51
954
Geweldig weer aan elkaar geknoopt, de gebakken muis van @pasd mag wel terug komen in de volgende als een McMouse drive true o.i.d.
de Kermits briljant gevondenen leuk uitgevoerd in die carnavals outfits.
3 likes
Hij is weer top @Jurk , blijkt toch maar weer hoe nuchter muis is . Maar dan die post van @pasd (Dan) is toch ook een topper.
Dus helemaal eens met @RoVaGo dat die post van Dan in de volgende terug moet komen
3 likes
Jurk
11 februari 2024 om 20:09
957
[quote=“fredpanarai1, post:955, topic:438211”]. Maar dan die post van @pasd (Dan) is toch ook een topper.
[/quote]
Zeker! Was een goede grap van @pasd
3 likes
Jurk
24 februari 2024 om 22:51
958
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
De volgende topics haalden daarbij de strip:
Ik ben al meer dan een uur aan het wandelen…
NA! Audemars Piguet Code 11.59 Starwheel
Nadat ik afgelopen week een paar foto’s had gepost van mn laatste aanwinst in AP only, kwamen er een paar reacties waarin mensen zeiden dat dit horloge wel een NA-topic waard was. So here goes:
Allereerst een video die laat zien hoe je de tijd afleest:
[The Wandering Hours - Code 11.59 by Audemars Piguet Starwheel | Audemars Piguet]
Zoals sommigen hier wel weten, ben ik de laatste jaren steeds meer geïnteresseerd geraakt in AP. Nog steeds …
Waar the fuck word ik nu weer wakker?
https://www.horlogeforum.nl/t/na-eerste-rolex-een-lekkere-5-digit/496881?u=jurk
Je bent wel een beetje een geitenwollen sok zo…
Verrassing, daar is ie dan. De Wolbrook Skindiver. Die hadden jullie nog niet gezien hé?
De reden waarom ik voor een Wolbrook gegaan ben, is omdat het klinkt als lolbroek. Een lolbroek is voor mij iemand die hard met zijn eigen, slechte moppen kan lachen. En die man zie ik vaak in de spiegel.
Ok, ok, alle flauwe zever even aan de kant. Benieuwd hoeveel mensen na de tweede zin hebben afgehaakt.
De echte reden dat ik voor de Wolbrook ben gegaan… Ik was al even naar skindivers aan het kijke…
Jaja… alsof jij een piloot bent
Tijd voor een nieuw NA topic!
“Welkom nummer 18”
Het was alweer meer dan een jaar geleden dat ik een Fortis horloge aan de collectie heb toegevoegd en het voelde alsof het daar weer tijd voor was. Het vele werken moet ook worden beloond vind ik.
Dit is net als de Fortis Stratoliner een “nieuwe” Fortis en daarmee bedoel ik de modellen die in de afgelopen jaren zijn herzien “Redefined” onder leiding van Jupp Philipp. Dit is overigens een hele aardige vent mocht je hem ee…
Ha… die is niet goed hoor.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Leuke ruil met een rolex minimaal 36mm
Of aqua terra of iets anders mits mijn smaak
Of een koop 6100 de prijs die ik betaald heb
Merk en model: rolex date
Diameter: 34
Leeftijd:2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december vorig jaar
Factuur en/of certificaat: doos boekjes alleen de pas mist
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of …
9 likes
Hahah nice, made it, nu kan ik in vrede sterven
6 likes
HansT
24 februari 2024 om 23:02
963
Mooi en klassiek met de muis en de blij(e) beer, fijne zondag Jurk!
1 like
Je gaat uit wandelen en je loopt zo de kroeg binnen… Slecht voor je gezondheid, dat wandelen
1 like
pasd
24 februari 2024 om 23:06
965
Gaat muis nou naar de maan ?
10 likes
Anthony
24 februari 2024 om 23:32
967
Wat maak je elke keer weer een prachtige tekening van de laatste avonturen hier op het HF! Respect Jur
1 like
APMV
25 februari 2024 om 06:35
970
Weer fraai, gedetailleerd en HF actueel
Applaus voor jou talenten @Jurk
1 like
Jurk
25 februari 2024 om 06:35
971
Haha Idd… voor je het weet zit je weer in de kroeg
Pixel:
Schitterend
What (s)he says 🤌:
Rvd:
Geniaal gedaan weer😂
Michel.s:
Maar hij is weer top !!!
Thanks jongens! Jullie ook een fijne zondag
Hahahaha… probeert hij nu de raket van @551er te stelen? Wat een schavuit die muis!
Zeker! Is trouwens zeker nog 1 van mijn Bucketlist items om te maken… een kinderboek. En dan een die leuk is voor de ouders om voor te lezen.
ATallGuyCollectingWatches:
Hahah nice, made it, nu kan ik in vrede sterven
Hoho… zeg dat niet te snel! Je leven begint pas nu je een Rolex hebt. Deuren zullen opengaan waarvan je niet wist dat ze er waren .
Thanks voor de leuke reactie! Erg gewaardeerd. Heb hier al meerdere keren aangegeven dat het een hele reis is geweest de afgelopen 5 jaar, die mij een hoop geluk heeft gebracht.
5 likes
Is ook zo, maar moet ook eerst mijn bucketlist afwerken natuurlijk
1 like