De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

:joy::joy::joy::face_with_peeking_eye:

Thanks jongens! Graag gedaan. Om de Kermietjes had ik zelf Iig veel voorpret. :joy:

Nee toch!!! Niet die lieve

Muis!

:joy: Ja dat is idd kristal helder :joy:

8 likes

Geweldig weer aan elkaar geknoopt, de gebakken muis van @pasd mag wel terug komen in de volgende als een McMouse drive true o.i.d.
de Kermits briljant gevondenen leuk uitgevoerd in die carnavals outfits.

3 likes

Hij is weer top @Jurk, blijkt toch maar weer hoe nuchter muis is :smiley:. Maar dan die post van @pasd (Dan) is toch ook een topper.
Dus helemaal eens met @RoVaGo dat die post van Dan in de volgende terug moet komen :wink:

3 likes

:joy::rofl::joy::+1:

3 likes

[quote=“fredpanarai1, post:955, topic:438211”]. Maar dan die post van @pasd (Dan) is toch ook een topper.
[/quote]

Zeker! Was een goede grap van @pasd :joy::joy::joy:

3 likes

Beste leden,

Hierbij weer een nieuwe aflevering.
De volgende topics haalden daarbij de strip:

Ik ben al meer dan een uur aan het wandelen…

Waar the fuck word ik nu weer wakker?
https://www.horlogeforum.nl/t/na-eerste-rolex-een-lekkere-5-digit/496881?u=jurk

Je bent wel een beetje een geitenwollen sok zo…

Jaja… alsof jij een piloot bent

Ha… die is niet goed hoor.

9 likes

42 likes

Schitterend :joy:

1 like

Sprekend, Pixel :smiley: :+1:

2 likes

Hahah nice, made it, nu kan ik in vrede sterven :face_holding_back_tears:

6 likes

Mooi en klassiek met de muis en de blij(e) beer, fijne zondag Jurk!

1 like

Je gaat uit wandelen en je loopt zo de kroeg binnen… Slecht voor je gezondheid, dat wandelen :joy:

1 like

Gaat muis nou naar de maan ?

10 likes

:joy:

2 likes

Wat maak je elke keer weer een prachtige tekening van de laatste avonturen hier op het HF! Respect Jur :fist:

1 like

Zocht me de t@#ring naar die muis :crazy_face::crazy_face::crazy_face:.
Maar hij is weer top !!!

1 like

Geniaal gedaan weer😂

1 like

Weer fraai, gedetailleerd en HF actueel :joy:
Applaus voor jou talenten @Jurk

1 like

Haha Idd… voor je het weet zit je weer in de kroeg :face_with_peeking_eye::nerd_face:

Thanks jongens! Jullie ook een fijne zondag :+1:

Hahahaha… probeert hij nu de raket van @551er te stelen? Wat een schavuit die muis!

Zeker! Is trouwens zeker nog 1 van mijn Bucketlist items om te maken… een kinderboek. En dan een die leuk is voor de ouders om voor te lezen.

Hoho… zeg dat niet te snel! Je leven begint pas nu je een Rolex hebt. Deuren zullen opengaan waarvan je niet wist dat ze er waren :sunglasses:.

Thanks voor de leuke reactie! Erg gewaardeerd. Heb hier al meerdere keren aangegeven dat het een hele reis is geweest de afgelopen 5 jaar, die mij een hoop geluk heeft gebracht.

5 likes

Is ook zo, maar moet ook eerst mijn bucketlist afwerken natuurlijk :joy::tipping_hand_woman:t2:

1 like