De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Ja, ik ben dus niet de enigešŸ¤”

5 likes

Als jullie dat het leukst vinden, dan doen we nog een jaartje HF cafƩ. :sunglasses:

Ben zelf altijd zoekende hoe ik mij kan verbeteren, maar dat lukt ook wel door de cafeā€™s nog beter te tekenen en/of meer details er in te stoppen. Ik vind de zoekplaatjes ook het leukst. Het aller leukste vond ik het HF Island. Maar dat was zoā€™n klus. Dat lukt mij nu niet meer mijn huidige werk en jong gezin.

Wat vinden jullie?

In 2024ā€¦
  • Weer een HF cafĆ©
  • Cartoon van 6 plaatjes
  • Een opvolgend verhaal, zoals jaar 1
  • Een Island, maar dan minder groot

0 stemmers

7 likes

Nu kan ik toch niet kiezen want het opvolgende verhaal was ook geweldig, en het eiland ook, en natuurlijk het cafe :rofl:.

2 likes

Waarom niet op een eiland, een HF cafƩ, waar zich in jaar een verhaal afspeelt, in de vorm van een cartoon in 6 plaatjes?

Zomaar een briljant ideetje uit de mouw geschud :sunglasses::sweat_smile::crazy_face:

9 likes

Doen wat jij het leukst vind !!!
Ik lig om alles in een deuk ā€¦
En ja het eiland was van een andere planeetā€¦ zo goed '!!!

3 likes

Top idee Kl. Gup, maar zal een hoop werk zijn voor @Jurk. In de pol klik ik op Island maar dat is echt een briljant idee Einstein :+1:

2 likes

Moet het je nageven het is een briljant idee :sunglasses::+1:. Alles zou dan bij elkaar komen :sunglasses:

Thanks!!

:sunglasses:

Idd goed idee! :sunglasses: en idd veel werk, en vooral veel vooruit plannen :ok_hand:

3 likes

Ik was natuurlijk maar aan het dollen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven en niet op werk gaan lijken.

3 likes

Kan ook op een andere manier, 3 weken HF cafe en 1 keer p.m jou briljante idee, kan Jurk het stukje bij beetje zonder druk opbouwen :+1:

3 likes

Heads up: vanavond komt er weer een nieuwe aflevering hoor jongens! De laatste van dit jaar :sunglasses::ok_hand:

11 likes

Held! :grin:

3 likes

Zit/lig klaar :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Was een goed jaar Jurk, op naar 2024 in goede gezondheid. Ook voor de muis natuurlijk, benieuwd waar die vanavond uithangt :wink:

2 likes

Om 18:14 :joy:

5 likes

Hierbij de nieuwe aflevering met een making of erbij. :sunglasses:

De topics van deze week:

Heeft u ook een kapsalon?

Heb jij nog wat gekregen voor kerst?

Ja. Punt.

Ik wil wel wat vertellen over mijn VDG

Dat is toch niet de kerstgedachteā€¦ jullie zijn Staudt

Making ofā€¦
Schetsenā€¦


Lijnwerkā€¦

Beginnen met kleurenā€¦

16 likes

En het eindresultaat:

51 likes

Gaaf, zo het hele proces. Puik stukje werk :ok_hand:
Briljant hoe je de topics er logisch in weet te plaatsen. Kerst. Kapsalon. Staudt. VDG. Punt. Muis.

3 likes

Hij is weer geweldig @jurk ook muis is weer lekker Staud met vuurwerk bezigšŸ˜‚

3 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: goed einde van het jaar @Jurk !!!

2 likes

Hij is weer top Jurk en muis zelfs 2 keer erin, die het HF morgen zo 2023 uit laat knallen, wat zouden we zonder muis moeten :ok_hand: :+1:. Muis dat we je nog maar vaak tegen mogen komen in 2024, wens je heel veel kaas toe :cheese: :+1:

2 likes