JuKo
11 juli 2022 om 21:04
2026
dan moeten we daar toch maar zorgen voor wat meer commotie om gejurked te worden
1 like
Jurk
11 juli 2022 om 21:04
2027
5 likes
Leuk, wel een beetje lullige aflevering, maar toch fijn
4 likes
Dat was idd een inkoppertje
2 likes
Jurk
23 juli 2022 om 14:13
2031
Beste leden, hierbij deel 16 van de 4de jaargang.
Veel plezier er mee en maak er een mooi weekend van.
Topics van deze week:
Nog een whiskey ober!
Na 9 maand op een “wachtlijst” te hebben gestaan, was het vandaag zover. Deze 2 bijzondere NA’s mochten vandaag mee naar huis
Beide stellen het goed.
Fijn weekend iedereen ik geniet nog wel even na
[20220717_144258]
Ga jij weer lekker in je schaduw staan
Vandaag met deze tropische temperaturen is hij bezorgd. Na het passen van verschillende merken horloges oa Rolex, Oris en Breitling is het de Omega Nekton geworden op rubber en stalen band voor de afwisseling. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben je nu zilver of wit?
Geen zin om te lezen? Foto’s staan onder de tekst
Al heel lang stond de Aqua Terra 38mm op mijn wensenlijstje. Sinds het zien en passen van zowel een Planet Ocean als ook een Moonwatch ben ik echt onder de indruk geraakt van Omega.
Twee weken terug had ik het idee om hier toch maar eens werk van te gaan maken. Ik heb toen contact opgenomen met een grijze dealer die veel Omega verkoopt. Na eerst positief bericht ontvangen te hebben kreeg ik kort daarna van hen te horen dat Omega ge…
Mag ik een glas water?
Gaat eigenlijk over 2 topics… zoek zelf maar lekker uit wie het van de twee is. Of allebei.
Tja ik viel er voor, hoewel ik inmiddels van het internet heb geleerd dat de meningen over deze dial verdeeld zijn. Ik vind hem tof omdat het voor mij over komt als speels, relaxed, kleurig, vakantie etc. Ben benieuwd hoe dit bij andere mensen is. Oh ja, hij lijkt ook op geen enkel ander horloge wat ik heb, wat ik altijd als voorwaarde zie voor een NA. Maar goed, nu natuurlijk foto’s!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Van de week mijn nieuwe Datejust 36 kunnen aanschaffen.
Voor de mensen die niet willen lezen:
Hier is mijn nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
De weg naar deze aanwinst:
Bijna twee jaar geleden, toen ik net weer trotse vader was geworden heb ik bij S&C in Den Haag de gmt rootbeer aangeschaft.
[afbeelding]
Ik vond het een prettige ervaring in een ontspannen sfeertje. Leuk gesprek gehad, met wat later bleek, de storemanager.
Een paar maanden later sprak ik hem opnieuw via de telefoon. Er was…
Oh waar ben je mijn Grand Seiko?
Allen! De GS SBGK005, istiedan! Voor de mensen met een aandachtsspanne van een goudvis, foto’s hieronder
Pak 'm beet 2 jaar geleden plaatste ik op dit forum een gezochttopic voor de Grand Seiko SBGK005, wetende dat mooi spul nooit voor het oprapen ligt.
Zoektopic geplaatst. Triep, triep, triep…
Tumbleweed rolde door de digitale straten van ons forum, bij tijd en wijle opgeschrikt door een upje mijnerzijds. Bij het tragische af. Kansloos. Stop maar. Geen beet.
Ondertuss…
9 likes
Henk
23 juli 2022 om 14:21
2033
Mooi Jur! Hoop NA’s viel mij ook al op!
1 like
Tijner
23 juli 2022 om 14:27
2035
Een goede vertwijfelde blik bij de NA NA Tudor papa
2 likes
RO3L
23 juli 2022 om 14:28
2036
3 likes
Haha, tof! Mooi @Jurk ! En tumbleweed door de kroeg
2 likes
Zou de max zijn als logo hier op HF
1 like
Jurk
23 juli 2022 om 18:13
2042
Henk:
Mooi Jur!
Michel.s:
Blijft leuk de Bar muis
McNulty:
Heel fraai!
GustavM:
Haha, tof! Mooi @Jurk !
MrKees:
top!!
Dank jongens!
Goed gezien
Je mag pakken wat je wilt!
Alleen maar top topics gepakt
Genoeg inspiratie deze week.
Vond zelf de grap over de intratuin Rolex die water moesten zelf wel leuk
En dat je nu het gezicht van @Dappienees ziet
6 likes
@Jurk , geen topic gemaakt maar vandaag gezellig bij Bill geweest. Werd wel aangevallen door de pitbull van BroederBill, zwaar gewond . Foto’s staan bij “wat dragen wij vandaag”
2 likes
pasd
23 juli 2022 om 19:43
2044
Weer super met die tweeling erbij .
2 likes
Ben jij nu schaamteloos aan het hengelen naar een rol in de volgende cartoon?
5 likes