De KOFfer (Keep it Or Forward it)

Waarschijnlijk krijg ik op marktplaats er niet eens 25 euro voor.

Ik vind dat je je nogal negatief uitlaat over een horloge voor iemand die zo’n groot liefhebber is van Invicta horloges. :wink:
Jij zou toch moeten weten dat smaken nogal uiteenlopen?

3 likes

Daar zijn meer mensen zonder smaak dan hier. @Rob-055 hoeft het horloge toch niet terug te nemen :joy:

Daarnaast is dit horloge prima afgewerkt met een fijne band. Jammer dat ik het horloge ook gewoon lelijk vind maar heb het wel 48 uur gedragen.

1 like

Het zegt dus iets dat ik dit afschuwelijker vind dan de gemiddelde Invicta.

1 like

Ik zag @W.E een bericht maken, en dacht daar wacht ik even op terwijl ik dit bericht aan het maken was gisteren… maar hij dacht denk ik hetzelfde :rofl:

@Dao dan heb je nog kans dat er iemand voor je is, en dat tegen de tijd dat je aan de beurt bent het weer wat anders kan zijn wat je niet wil.

@Chillekasper JLC hommage dacht ik :thinking: In ieder geval geen klok voor iele fragiele polsjes.
Maar je hebt ook een Starking waarmee je hebt kunnen vergelijken? Wordt op HF gezien zijnde crap… onverkoopbaar zelfs op MP volgens TS.
Een vergelijkbare Haas is op Catawiki voor ruim 75,- verkocht.

Maar stuur een Invicta door, dan is het weer een leuke koffer ¿?.. ik sla over, met die overpriced wannabe knock-off replica bende wil ik niet zinken.
Ben in de store geweest, dus roep niet maar zo wat de ruimte in.

TS wenste een lange doorstuur-lijst… ipv wachten op iets wat je lijkt…
Een puntje wat niemand aanhaalt omdat dit niet in lijn ligt met eigen commentaar.

Had aangeboden de KOFfer terug te nemen, maar dan is de kans er weer dat de nieuwe onbekende KOFfer ook niet bevalt, zelfs van te voren niet… want dan wordt gedachtegang van TS weer anders geïnterpreteerd dan hoe ik dat zie… en 1 van mij (JDM) Seiko’s ga ik echt niet versturen om hier anderen te euforisch te krijgen. En de Starking blijft hier lekker :stuck_out_tongue:

Ik heb een automatic china horloge omgeruild voor een Swiss Quartz Chronograaf, fullset, voorzien van een dikke massief stalen band met vouwsluiting.

Ik zie mij verder niet genoodzaakt de swap te verduidelijken… en aangezien de door TS gewenste lange lijst er ook nog steeds niet is zal dit topic wel doodbloeden.

Misschien maak ik wel een loterij-initiatief :thinking:
Kan men daar ook lekker op los gaan😖

1 like

Blijkbaar ben jij de enige die dit een ok ruil vind. Ik durf bijna te stellen dat op dit forum 9 van de 10 de starking boven deze haas stellen.

overigens mij heb je niet mee door Invicta te bashen. Ik zou nooit een Invicta ruilen voor deze crap.

Bekijk het positief, tegen alleen de kosten van verzendkosten heb je mogen ervaren dat dit niet iets is voor jou. Op naar de volgende. Anders, zet hem op catawiki, kennelijk willen mensen daar 70 euro neerleggen. Koop een leuk horloge in plaats daarvan en gooi die weer in de groep.

6 likes

Goed idee!

3 likes

Ik vond de Haas ook een upgrade, wel een lelijke maar prima kwaliteit.

Zoals ik al zei, de huidige drager zet het op mp (cata). Misschien niet de oorspronkelijke regel maar mensen die dat roepen willen het horloge ook niet ontvangen.

Van de verkoop/ winst komt er weer iets nieuws.

Voor 70 euro zit er wel een Invicta in :+1:

1 like

Ik had mijn berichtje al geplaatst terwijl je nog aan het typen was, én weer verwijderd. :stuck_out_tongue: Mijn bericht voegde niets toe, het was slechts een poging om grappig te zijn, maar dan ten koste van een ander. :wink: Niet zo sjiek van me.

Een puntje dat niemand aanhaalt omdat TS dit nooit zo gezegd heeft en het slechts is gebaseerd op jouw aanname. :slight_smile: Hij had ook geen commentaar op de mensen die aan het begin aangaven wel mee te willen doen, maar dan wel een ander horloge af te wachten. :thinking:

Het spijt me dat ik me er nu toch weer mee bemoei, maar ik vind het belangrijk om je niet in de waan te laten dat alleen anderen aannames doen en jij niet.

Ik geef je groot gelijk! :smiley: :+1:

2 likes

als de haas van staal is wil ik hem wel ruilen tegen een stalen pulsar quartz.
mits die wel in trek is voor het KOFfer principe
vind hem wel grappig :grin::wink:

4 likes

Hoi, nee gaat me niet om wat ik evt zou ontvangen als ik mee doe, maar dat het topic volgen op die manier minder aantrekkelijk wordt (geen enkele foto).

Inmiddels verandering in :grin: en tja wat betreft het horloge… dit kan gebeuren als iemand het mag omruilen voor wat anders, smaken verschillen.

Proberen te verkopen en iets anders toevoegen lijkt me ook ok, maar wel veel moeite.

3 likes

Ik zeg doen

3 likes

Dat is ie zeker en een mooie band erbij. Beter dan de gemiddelde Seiko 5 iig (de band)

Sorry dat ik een tijd niks van me heb laten horen. Wegens privé omstandigheden helaas.

3 likes

zit nu een bruine kroko leren band op de pulsar dacht ik.

1 like

@W.E

Dus nee niet een letterlijke wens, maar een wel een aanname van TS… zoals het idee geïnspireerd is op een combinatie van Fiffer en GGT.
Maar we waren het er al eerder over eens het oneens te zijn…

2 all:
Dat eenieder die dezelfde opvatting heeft dezelfde discussie wil voeren vind ik prima.
Ik ga niet mijn mening en opvatting aanpassen om een ander te pleasen…
Als ik fout zit, dan moet dit goed onderbouwt worden aangetoond… En niet met: “ik vind”, “naar mijn idee of inziens” dit is je eigen opvatting opdringen.
Op zo’n manier wil je toch geen gelijk krijgen?

@Chillekasper smaken verschillen. Maar over bashen gesproken… misschien ben jij wel een fraud.
Ik hoef jou elders geplaatste berichten niet na te zoeken… neigt een beetje naar stampvoeten wat je doet.
Maar anders gebruik je hem als zinklood bij je volgende scuba-dive, stuur ik op mijn kosten een chinees klokkie naar je op.
En wordt dat de nieuwe KOFfer, die je mogelijk wel wil houden… kun jij een Invicta doorsturen, en dan zal ik je niet afzeiken over je keuze.

Leuk dat je geheel off-topic iets wat ik lollig bedoelde in een andere topic hier erbij haalt.

Aanbod van de Pulsar staat.
Mocht er interesse zijn ben ik wel de volgende op de lijst en stuur ik de Pulsar door naar de volgende.

En is het een idee om daarna de KOFfer welke wordt doorgestuurd geheim te houden. en enkel een foto te delen als je kiest hem te houden.
Voorkom je discussies en wordt t extra spannend.

1 like

@Dao dan heb ik dat verkeerd begrepen/gelezen.
Maar deze thread is inderdaad gevuld met geleuter.

2 likes

Dat is een mogelijkheid dat dat zo is bedoelt.

1 like